co z kręgosłupem?

1. Data: 2002-05-08 10:01:05

Temat: co z kręgosłupem?
Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
boli mnie kręgosłup w dolnym odcinku piersiowym
właściwie boli od wczoraj, ale dzisiaj to już nie mnoge w pracy wysiedziec
bol jest taki sam jak korzonki potoczne, ktore pobolewaja mnie nie raz
ale kregoslup zeby tak bolal?
wczoraj pocwiczyalm troche calllanetics w domciu, czy to mozliwe ze od tego?
a moze to przewianie?
blagam poradzcier jak wytrzymac do konca pracy (chyba sie zwolnie) i co to
jest?
nie moge tez zgiac glowy jak stoje lub siedze prosto (inaczej nie ma mowy),
nie moge nachylic glowy, nie moge sie zgarbic, a i dlugo nie posiedze.
anica:-(

2. Data: 2002-05-08 15:18:28

Temat: Re: co z kręgosłupem?
Od: "krzych" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez mam problem z kregoslupem.
Rada? - do lekarza (neurolog), a ten zadecyduje. Mozliwe, ze gimnastyka
bedzie wystarczajaca, moze basen...

3. Data: 2002-05-08 22:06:15

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anica" <l...@w...pl> w news:abasmf$cma$2@news.lublin.pl... pisze tak:
> [...]
mowy),
> nie moge nachylic glowy, nie moge sie zgarbic, a i dlugo nie posiedze.

Ciepło się zrobiło. :-)
Jeździsz przy otwartym oknie do roboty, czy chodzisz?

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2002-05-09 10:13:14

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciepło się zrobiło. :-)
> Jeździsz przy otwartym oknie do roboty, czy chodzisz?

jezdze wozikiem z otwartym oknem, wiem ze to troche i przez to
juz edzisiaj jest lepiej i moge siedziec a do neurologa chetnie bym sie
wybrala ale czasu brak zupelnie
moze basenik 1, 2 razy w tygodniu i sie polepszy
na poczatek musi mi przejsc to co jest abym ruszac sie mogla
pozdrowienia
anica:-)

5. Data: 2002-05-09 10:21:53

Od: "Dante" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

kup ALEV to ci pomoze, mi pomagaja 2 tabl.

6. Data: 2002-05-09 14:00:21

Od: "krzych" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha......jak zacznie Cie naprawde bolec to znajdziesz czas i na neurologa i
na basenik i na wiele innych rzeczy...ale wtedy moze byc juz za pozno.

metoda DABE
Efectin, Seronil i trawa
Neurolog (uraz kolana)we Wrocławiu
pajączek pilnujacy zeby sie nie garbic ;)
Okulista