co z wędzonej piersi kurczaka?

1. Data: 2009-07-15 16:57:55

Temat: co z wędzonej piersi kurczaka?
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam wędzona pierś z kurczaka i zastanawiam się czy nie dałoby się z niej
zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Anka P.

2. Data: 2009-07-15 17:15:26

Temat: Re: co z wędzonej piersi kurczaka?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lip, 18:57, "Anka P." <t...@a...pl> wrote:
> [...]
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Salatka. Kurczaka pokroic w kostke. Dodac pokrojony w sredniej
wielkosci dwonka, ananas z puszki. Do tego kukurydza tez z puszki, i
ryz ugotowany na sypko. Calosc polac dobra oliwa z oliwek. Jak ktos
lubi, dodac estragon, lub curry. Do tego lampka dobrego czerwonego
wina. Wino wypic, nie dolewac do salatki.

3. Data: 2009-07-15 18:01:24

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jul 2009 18:57:55 +0200, Anka P. napisał(a):

> Witam
>
> Mam wędzona pierś z kurczaka i zastanawiam się czy nie dałoby się z niej
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem? Możecie
> podzielić się jakimiś pomysłami?

Naleśniki z wędzonym kurczakiem i serem camembert, podgrzane na patelni
lub w piekarniku do lekkiego roztopienia sera, podawane z konfiturą z
borówek lub żurawiny.

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

4. Data: 2009-07-15 18:47:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Pierogi, a raczej rodzaj kołdunów. Mogą być z sosem serowym albo
szpinakowym lub kurkowym.
Mięso dosyć grubo posiekac, przyprawić dowolnie, byle dosyć ostro.

5. Data: 2009-07-15 20:36:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. pisze:
> Witam
>
> Mam wędzona pierś z kurczaka i zastanawiam się czy nie dałoby się z niej
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

A ja planuję przy najbliższej okazji dodać wędzonego kurczaka do pizzy.

Ewa

6. Data: 2009-07-15 20:48:05

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lip, 18:57, "Anka P." <t...@a...pl> wrote:

> Może z makaronem i sosem?

Niczego z puszki, wszystko własnej roboty:

Makaron (rurki, wstążki, spaghetti) ugotować al dente.

Sos: 1-2 ząbki czosnku drobniutko pokroić i lekko zrumienić na łyżce
oliwy/oleju.
4-5 pomidorów obranych ze skórki włożyć i dusić dopóki nie
zrobi się papka.
Dodać pokrojoną w kostkę pierś kurczaka, przyprawić solą lub
vegetą, cukrem,
jeśli ma być na ostro - może być też chili lub pieprz. Dodać
też ziół (bazylia,
tymianek, cząber itp.)

Sosem polać makaron, posypać ewent. odrobiną startego żółtego sera,
przybrać listkiem świeżych ziół.

Zaręczam - dobre to i sycące, ale podczas upałów chyba za ciężkie.

mal

7. Data: 2009-07-15 21:51:28

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com.
..

> Niczego z puszki, wszystko własnej roboty:

> Makaron (rurki, wstążki, spaghetti) ugotować al dente.

Wstążki i spaghetti wiem jak zrobić, masz jakiś patent na własnej
roboty makaron rurki?

8. Data: 2009-07-15 23:23:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:h3l1ps$g7f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Zupę dyniową z kawałkami kurczaka. Przedwczoraj zjadłem dwie miski takiej.
Pychotka.

9. Data: 2009-07-16 05:21:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Druga wersja niskokalorycznej potrawy. Salata z sosem vinegrette
(musztarda, oliwa, ocet winny lub cytryna, lyzeczka cukru, sporo
swiezo zmielonego piprzu), do tego rzeczona piers pokrojona w wiory i
dodana do salaty. Bagietka zarumieniona na roznie (lub na patelni ale
bez tluszczu) potarta przekrojonym zabkiem czosnku, lub dla
szuplejszych posmarowana maslem czosnkowym. Potrawa swietnie komponuje
sie z wedzona ryba. A najlepiej kiedy bagietka posmarowana jest
lososiem wedzonym na cieplo. Wowczas oczywiscie bez kurczaka. W czasie
upalow w sam raz. Zawsze do takich potraw pasuje lampka wina. W tym
wypadku bialego.

10. Data: 2009-07-16 05:51:25

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić czegoś na obiad na jutro. Może z makaronem i sosem?
> Możecie podzielić się jakimiś pomysłami?

Rzucic na grilla, podpiec odrobine (tak zeby byla ciepla)... i juz :-)
Ja w ten sposob jadam pieczone na grilu wedzone udka z kuraka - pychotka

DO POLAKOW
Kiedy kupować produkty na mrożonki?
Re: pokerschule für , texas hold em poker , billard online spielen , pokern downloaden , billard online kostenlos , online poker kostenlos , free games poker , online spiele quiz , pokern münchen , poker card ,
Dania nadajace sie na mrozenie
Kasza gryczana - probowal ktos gotowac w rice cookerze?