co zabije grzybka?

1. Data: 2003-11-06 11:15:11

Temat: co zabije grzybka?
Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pojawily mi sie biale plamki w dolnej czesci plecow i na ramionach (chyba w
2 dni powierzchnia lacznie wielkosci kartki z zeszytu) smarowalem najpierw
tydzien Lorindenem zadnych reakcji nie bylo (kiedys po Lorindenie od razu
znikaly plamki, tyle ze brazowawe), wiec poszedlem do dermatologa, przepisal
mi Clotrimazolum i smaruje sie juz 2tygodnie i nie widac - totalnie zadnej
poprawy. Czekac jeszcze czy isc po cos innego? Co w ogole najlepiej zabija
grzybka?

I jeszcze jedno, zawsze jak mi wyskakiwaly jakies plamki byly ciemniejsze od
skory (brazowe) a te teraz sa biale. To jakas odmiana;) czy to dla tego ze
jestem dosc mocno opalony po wakacjach?

Jak sie przed tym ustrzec w przyszlosci? O higiene dbam przesadnie,
wczesniej mieszkalem w akademiku to przyjmowalem do wiadomosci, ze grzybek
moze mnie dopasc bo ma zbyt duzo okazji ale teraz jak mieszkam w domu...?

dzieki,
piotrek

2. Data: 2003-11-06 15:05:49

Temat: Re: co zabije grzybka?
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

być może masz łupież pstry.
możesz stosować Nizoral w kremie i w szamponie na głowę (jeśli to łyupież
pstry, to leczenie powinno obejmować również głowę, nawet, jeśli nie ma
objawów)
inna opcja to mycie się (plecy i głowa) szamponem Selsun.
zarówno selsun, jak i nizorale są bez recepty.
zdezynfekuj ubrania, bieliznę itd.

3. Data: 2003-11-07 21:11:14

Od: "Bursztynka" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> moze mnie dopasc bo ma zbyt duzo okazji ale teraz jak mieszkam w domu...?

Moj chlopak mial tak samo rok temu i dostal od dermatologa clotrimazolum
masc. Mial smarowac az do skonczenia masci ale znaki pozostaly i zeszly w
lecie przy opalaniu. Teraz niedawno tez mu sie to nawrocilo i znaki rowniez
nie znikaja. Jakies to dziwne ze zostaja ale dermatolog mowila ze tak bedzie
az sie nie opali.

4. Data: 2003-11-07 21:36:44

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "piotrek" napisał:
>
> Jak sie przed tym ustrzec w przyszlosci? O higiene dbam przesadnie, [...]

Prawdopodobnie właśnie dlatego, masz od czasu do czasu grzybicę - przesadną
higieną niszczysz ochronną, fizjologiczną florę bakteryjną. Stosuj środki do
mycia o pH 5,5 i nie szczotkuj się tak mocno ;-).

Pozdrawiam, andrzej

Pytanko dot wyrwanego zeba.
Ból brzucha
szkła kontaktowe