co zjesc,gdy boli zoladek?...

1. Data: 2003-08-03 21:17:40

Temat: co zjesc,gdy boli zoladek?...
Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podrazniony zoladek i teraz nie moge normalnie jesc, bo zaczyna mnie
bolec...bedzie to trwalo kilka dni, przez ktore musze bardzo uwazac, zeby go
znow nie podraznic.

macie pomysl, co robic, co jesc w takie dni? jakies kleiki czy cos?...mam
zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie 1-2
razy w roku.

licze na zyczliwa i szybka pomoc:)

1. Data: 2003-08-03 21:33:05

Temat: Re: co zjesc,gdy boli zoladek?...
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

rua . <r...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie 1-2

Zaraz z rana do doktora.

Wlayslaw

1. Data: 2003-08-03 21:41:58

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rua ." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> macie pomysl, co robic, co jesc w takie dni?
:-)))))) Banany!!!!!! Naprawde banany. Moj przyjaciel cierpial na cos
podobnego, tez na tle nerwowym, do tego jeszcze podwyzszona temperatura. Po
diecie bananowej nie mogl dlugo patrzec na te owoce, ale wlasnie to Mu
zalecił lekarz. Dobrze, ze mnie to nie spotkalo. ;-))) Gdy zakonczyl ta
diete, to i tak nie ma mowy o byle jakim jedzeniu, napredce, bez sniadan,
zadnych kupnych batonikow, uwazac na to co sie je. Zycze powrotu do
kondycji! :-)))
Poziomka

1. Data: 2003-08-03 21:51:09

Od: Halina <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

"rua ." wrote:

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie 1-2

To , co napisze, jest może niepopularne ale sprawdzone nie tylko przeze
mnie.
_Popijać słodką wysokoprocentową smietankę._ Nawet szklankę dziennie.
Najlepiej prawdziwą a nie sztucznosci z miesięczną datą waznosci.
Można dodawać ją do herbatek.
Kojąco działa też ugotowany ziemniak roztarty z masełkiem.
Nigdy mi nie szkodził wiejski twarozek (Piątnicy), bo własnie jest w
smietance.
No i unikać surowizn, które prawie zawsze zle działaja na taki
nadwrażliwy zołądek.
Najlepiej jesc gotowane jarzyny polane masłem. Mieso też gotowane .
Z owoców-banany . Oby Ci pomagało.
Halina

1. Data: 2003-08-03 22:00:54

Temat: Re: co zjesc,gdy boli zoladek?... ROZWIAZANIE OSTATECZNE
Od: "Janusz D.c" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie

POMYSL ??? Jasne ,ze mamy. : Zmienic ta pirdo**na - prace, zone, tesciowa,
dzieci, dom (budowe?), sasiadow, kolegow --- tu wpisz powod stresu ---.
Kuchnie i nalogi pozostaw bez zmian. Zapewniam ,ze pomaga.

Janusz

1. Data: 2003-08-03 22:46:43

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy ja mam problemy z zoładkiem, to stosuje taką dietę:
- świeża bułeczka z masłem
- banany
- twarożek wiejski
- bardzo chudy rosół z ryżem
- gotowane mięso najlepiej drobiowe
- do picia mięta i rumianek
Natomiast jeżeli czuję, że coś mi tam w zołądku zalega, to piję cole
albo pepsi! Bardzo pomaga!
Jeżeli u Ciebie ból żołądka ma tło nerwowe, to może pij melisę?

Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka,
Kasia

1. Data: 2003-08-03 23:29:12

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-04 00:46, osoba przedstawiająca się jako 'Blancanieves'
zechciała zauważyć:

> [...]
> albo pepsi! Bardzo pomaga!
> Jeżeli u Ciebie ból żołądka ma tło nerwowe, to może pij melisę?

Czemu chcecie otruć tego biednego człowieka? Wódka z czarnym pieprzem,
ot co!

R.

1. Data: 2003-08-03 23:44:28

Od: Halina <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz D.c" wrote:

> POMYSL ??? Jasne ,ze mamy. : Zmienic ta pirdo**na - prace, zone, tesciowa,
> dzieci, dom (budowe?), sasiadow, kolegow --- tu wpisz powod stresu ---.
> Kuchnie i nalogi pozostaw bez zmian. Zapewniam ,ze pomaga.

Moze nie takie proste w realizacji , ale chyba masz rację.
H.

1. Data: 2003-08-04 06:22:21

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu chcecie otruć tego biednego człowieka? Wódka z czarnym pieprzem,
> ot co!
>
> R.

Na zmiane z piolunowka! ;-)
Adal

1. Data: 2003-08-04 06:32:52

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wódka z czarnym pieprzem,
> Na zmiane z piolunowka! ;-)

Nalewka na zielonych orzechach włoskich też świetnie działa.

Ale nie w tym przypadku. Doraźnie lekkostrawna dieta, bez ostrych
przypraw, a długofalowo program kontroli stresu. Polecam trening
autogenny wg. Schultza. Ale to już NTG

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

martini !
patison
Biala markiza?
Cannelloni
Jak sie robi najleprze ciasto na pizze...?