co zjesc gdy boli zoladek?...

1. Data: 2003-08-03 21:18:06

Temat: co zjesc gdy boli zoladek?...
Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podrazniony zoladek i teraz nie moge normalnie jesc, bo zaczyna mnie
bolec...bedzie to trwalo kilka dni, przez ktore musze bardzo uwazac, zeby go
znow nie podraznic.

macie pomysl, co robic, co jesc w takie dni? jakies kleiki czy cos?...mam
zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie 1-2
razy w roku.

licze na zyczliwa i szybka pomoc:)

2. Data: 2003-08-03 22:34:36

Temat: Re: co zjesc gdy boli zoladek?...
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rua ." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bolec...bedzie to trwalo kilka dni, przez ktore musze bardzo uwazac, zeby

A po czym czujesz podrażnienie?

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie

Ja kiedyś problemy z żołądkiem miałam przez kilkanaście lat, oczywiście
wtedy jadłam dużo węglowodanow.
Na diecie optymalnej bóle, pieczenie, ssanie bardzo szybko się skończyło
- i tak jest od pięciu lat, bez żadnych problemów i bez leków.

Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2003-08-04 05:25:11

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

rua . wrote:
> [...]
>
> macie pomysl, co robic, co jesc w takie dni? jakies kleiki czy
> cos?...mam zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety

Znam Twoj bol - towarzyszy mi od 10 lat z hakiem =| Ja nauczylam sie, zeby w
okresie tych atakow bolu zawsze miec duzo produktow mlecznych w lodowce i
szklanke mleka (najlepsze tluste) pod reka. Mleko zobojetnia kwas zoladkowy
i nie boli tak strasznie. Poza tym - unikam surowych warzyw i owocow,
wszystkiego smazonego, ostrych przypraw, soli i goracych potraw. Wcinam:
kanapki z maslem i serem (zoltym albo bialym), lagodne zupy w temperaturze
pokojowej, kluski lane na mleku, gotowane warzywa delikatnie przyprawione
(np. z lyzka masla).

A przy okazji - czy bylas z tym u lekarza, czy leczysz sie na wlasna reke?
Uwazaj, takie nerwobole moga sie skonczyc nadzerka albo nawet wrzodami
zoladka lub dwunastnicy. Wiem cos o tym =[

Pozdrawiam,
Karola

4. Data: 2003-08-04 11:49:54

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie

A moze to zespol jelita drazliwego - moja znajoma to miala i wszyscy lekarze
mowili "nerwy", jeden sie znalazl madzejszy dal jakies lekarstwo i
stwierdzil ze jak pomoze to pewnie jest wlasnie ZJD i pomoglo.

musta

5. Data: 2003-08-04 21:03:17

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> A moze to zespol jelita drazliwego - moja znajoma to miala i wszyscy
lekarze
> mowili "nerwy",
ZJD to dokładnie są "nerwy"- mieli racje!
jeden sie znalazl madzejszy dal jakies lekarstwo i
> stwierdzil ze jak pomoze to pewnie jest wlasnie ZJD i pomoglo.
Hm.
Andrzej

6. Data: 2003-08-05 06:52:49

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziejo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> ,
> jeden sie znalazl madzejszy dal jakies lekarstwo i

To ja poprosze o adres tego madrego-mi nie pomaga nic-leki/wszystkie 3 juz
przetestowane,dostepne u nas/,ziolka,dieta, a brzuch mnie nadal boli.Rano
wstaje z bolem.Potem clay dzien jest do kitu...Prosze o adres.Plizzzz

Hafsa z bolacym brzuszkiem

7. Data: 2003-08-05 10:27:37

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przetestowane,dostepne u nas/,ziolka,dieta, a brzuch mnie nadal boli.Rano
> wstaje z bolem.Potem clay dzien jest do kitu...Prosze o adres.Plizzzz

A czy wykluczyłaś za pomocą wiarygodnego badania ewentualną obecność
pasożytów przewodu pokarmowego, na przykład lamblie?

Pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2003-08-05 10:44:06

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgo0qt$l6i$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> A czy wykluczyłaś za pomocą wiarygodnego badania ewentualną obecność
> pasożytów przewodu pokarmowego, na przykład lamblie?

No Hafsa odchorowuje urlop w którym DO musiało pójść do kąta ;))))
Slawek

9. Data: 2003-08-05 10:56:21

Temat: Re: OT do Krysi
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu
czy wasz serwer news.plocman.pl padl czy tylko mnie zbanowaliscie?

musta

10. Data: 2003-08-05 11:21:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No Hafsa odchorowuje urlop w którym DO musiało pójść do kąta ;))))
> Slawek

:)) Hafsa to teraz już rozumiesz o co mi chodzi a ze poszło na priv to
teraz masz tego skutki :)

Ocencie, czy dobrze kombinuje :)
156 i 49-50 kg
Czy wiecie jak sie nazywa ..