co zmienia ślub? ...lekarstwo na kłopoty w zwiazku (długie)

51. Data: 2006-05-08 09:15:36

Temat: Re: co zmienia ślub? ...lekarstwo na kłopoty w zwiazku (długie)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

x:
> ... niestety faktycznie - po własnych doświadczeniach.

Doswiadczenia i niezdecydowanie - to chyba sprzecznosc,
czy nie? ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

52. Data: 2006-05-08 11:43:17

Od: "Evidence" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie widzi ze zostawisz swoja dziewczyne po 7 latach razem ... przez
seks, rece opadaja poprostu, chore !! I jak tu niepotepiac seksu
przedmalzenskiego ;ppp

A tak na marginesie, jezeli jej takie cuda niewidy juz teraz odprawiasz, to
niezdziwilabym sie gdyby i ona na jakiejs innej liscie dys. pisala cos a'la
:"moj chlopak po 7 latach bycia razem wykazuje symptomy znudzenia sie seksem
ze mna, szuka jakis urozmaicen, czy to ma sens? Skoro juz teraz mu nudno to
co by bylo za 10-20-30 lat??? Czy zostawic go?" ;pp
Za duzo pornoli chyba sie naogladales, i pornole ci tylko zostana ...

Pozdrawiam :)

53. Data: 2006-05-08 13:30:49

Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> Cos mi sie widzi ze zostawisz swoja dziewczyne po 7 latach razem ... przez
> seks, rece opadaja poprostu, chore !! I jak tu niepotepiac seksu
> przedmalzenskiego ;ppp

A skad taki wniosek, sklaniam sie raczej do sformalizowania naszego zwiazku.
Nie jestem w stanie go zakonczyc.

> [...]
> ze mna, szuka jakis urozmaicen, czy to ma sens? Skoro juz teraz mu nudno to
> co by bylo za 10-20-30 lat??? Czy zostawic go?"  ;pp

Ja nie wykazuje znudzenia seksem, po prostu mi go brak, a to ze lubie go
urozmaicac to chyba nie jest takie naganne.

> Za duzo pornoli chyba sie naogladales, i pornole ci tylko zostana ...

Ogladałem, i znam małzenstwa, ktore to robia wspolnie...

pozdr

54. Data: 2006-05-09 10:53:46

Od: "Evidence" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wykazuje znudzenia seksem, po prostu mi go brak, a to ze lubie go
> urozmaicac to chyba nie jest takie naganne.

Nie jest naganne, jest niepokojace - przecierz nie da sie go urozmaicac w
nieskonczonosc?

> Ogladałem, i znam małzenstwa, ktore to robia wspolnie...

Pornol jako ciekawostka + ew. nowe pomysly - TAK
Pornol jako wskaznik jak kto powinnien sie zachowywac podczas seksu -NIE

pozdrawiam :)

Zazdrość - najlepsza obrona jest
to tez takie zwierzatko
Niewygodne mam kapcie