co zrobić z rozpoczętą butelką...

1. Data: 2009-03-12 17:51:47

Temat: Re: co zrobić z rozpoczętą butelką...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1d07d16lnnfhs$.vq5j0hhutzq2.dlg@40tude.net...

Mam zapytanie o adres Twojego sklepu z nasionami pomidorów i papryki...

2. Data: 2009-03-13 11:47:33

Temat: co zrobić z rozpoczętą butelką...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...hiszpańskiego sherry?

Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

Ewa

3. Data: 2009-03-13 13:46:53

Od: "Paweł W." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

Dawaj ja wypije.

p.

4. Data: 2009-03-13 15:11:19

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...hiszpańskiego sherry?
>
> Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

wiele nalewek ma w przepisie aromatyzowanie winiakami...

pozdrawiam
pluton

5. Data: 2009-03-13 16:18:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Mar 2009 12:47:33 +0100, medea napisał(a):

> ...hiszpańskiego sherry?
>
> Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53667,5156
040.html

6. Data: 2009-03-13 16:58:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53667,5156
040.html

A dzięki! To moje to jerez fino manzanilla. Czyli nada się do sosów.
Dobrze, że nie wylałam. ;)

A długo to można w lodówce trzymać?

Ewa

7. Data: 2009-03-13 17:26:29

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w

> Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

w wielu przepisach kuchni azjatyckiej wystepuje jako skladnik wino ryzowe,
ktore mozna zastapic wlasnie sherry.

Protz

8. Data: 2009-03-13 18:14:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Mar 2009 17:58:10 +0100, medea napisał(a):

040.html

> A dzięki! To moje to jerez fino manzanilla. Czyli nada się do sosów.
> Dobrze, że nie wylałam. ;)
>
> A długo to można w lodówce trzymać?
>
> Ewa

Myślę, że po dolaniu spirytusu - niemal w nieskończoność. Dolej ze 100 ml
spirytusu - on i tak podczas gotowania wyparuje, a podwyższy zawartość
procentową alkoholu w sherry; nic jej się od tego nie stanie.

9. Data: 2009-03-13 18:28:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Mar 2009 12:47:33 +0100, medea napisał(a):

> ...hiszpańskiego sherry?
>
> Pić się tego nie da, ale pewnie do jakichś przepisów się nada?

A tu, proszę - istny zawrót glowy:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22z+sherry%22&b
tnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

ATAK PERMANENTNY