coca cola - ból po wypiciu

1. Data: 2004-02-27 10:33:29

Temat: coca cola - ból po wypiciu
Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

swego czasu piłem dużo coca coli oraz fanty, sprite , itd.

od roku żyję zdrowo i nie piję tego świństwa

ale raz na kilka miesięcy zdarza mi się napić

ale chyba organizm się odzwyczaił bo występują u mnie nieciekawe objawy
boli mnie wtedy brzuch a podczas oddawania stolca piecze mnie odbyt i
jeszcze długo potem
wiem że cola jest kwaśna ale żeby był tak bardzo żrąca to nie wiedziałem
musiałem przestawić sie na zdrowe odżywianie i dopiero wtedy to zauważyłem

na razie

2. Data: 2004-02-27 12:13:04

Temat: Re: coca cola - ból po wypiciu
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wez kawalek kielbasy i polej go coca-cola i odstaw na noc - rano zobaczysz
co zostanie z kielbaski. To samo coca-cola robi z twoim zoladkiem !

Simonto

3. Data: 2004-02-27 12:13:18

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musiałem przestawić sie na zdrowe odżywianie i dopiero wtedy to zauważyłem

Jak się człowiek przestawia na zdrowe odżywianie, to nagle zaczyna mu
dużo bardziej szkodzić wszystko, co jest choć trochę niezdrowe.
Wniosek - nie warto się zdrowo odżywiać. ;-)

Ja od jakiegoś czasu także mam problemy po wypiciu coli (konkretnie -
zgaga),
dlatego staram się unikać, chociaż czasami nie opieram się pokusie.
Ale ogólnie nie warto pić tego świństwa.

Pozdrawiam,
Artur

4. Data: 2004-02-27 13:15:16

Od: piotrpanek <W...@l...gazeta.PARISpl.ROME> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-02-27 13:13, w liście od osoby znanej jako Simonto było:

> wez kawalek kielbasy i polej go coca-cola i odstaw na noc - rano zobaczysz
> co zostanie z kielbaski. To samo coca-cola robi z twoim zoladkiem !

I tak, i nie. Nie ma co porównywać kawałka martwej materii organicznej z
żywym narządem o działającym systemie naprawczym. Mógłbym np. kazać
zalać kawałek kiełbasy pepsyną i kwasem solnym i przerazić kogoś, co za
rozpuszczalnik ma w żołądku...

Nie zmienia to faktu, że szkoda żołądek męczyć, bo kiedyś "może mu się
znudzić" samonaprawa (np. za namową bakterii wrzodowych).

Abstrahuję od faktu, że nie rozumiem nałogu picia napojów, które
wzmagają pragnienie i wyżerają wrzody... (Nawet dziecięciem będąc
czułem, że oranżada, to taki cukierek w płynie, a nie napój)

pzdr
piotrek

--
Co prawda, ZUS jest organizacją przestępczą,
ale na pewno nie jest to przestępczość zorganizowana

5. Data: 2004-02-27 20:33:33

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c1nc8j$1ii$1@news.onet.pl>, Simonto wrote:
> wez kawalek kielbasy i polej go coca-cola i odstaw na noc - rano zobaczysz
> co zostanie z kielbaski. To samo coca-cola robi z twoim zoladkiem !

Tia... A jakby zobaczył, co z taką kiełbaską robią jego kwasy żołądkowe...
;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

6. Data: 2004-02-28 09:16:10

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak ale jak polejesz ta kielbaske woda to nic sie jej nie stanie. Idac twoim
tomiem myslenia moznaby wypic siarke - bo w zoladku i tak jest bardzo
agresywne srodowisko.

Simonto

.

> Tia... A jakby zobaczył, co z taką kiełbaską robią jego kwasy żołądkowe...
> [...]

Krwawiące zęby ile można:-(
ospa..
Choroby stawu łokciowego - Tadeusz Gaździk
herbata na czczo=wymioty
dłonie po opażeniu