coś bardzo dużego na ścianę

1. Data: 2002-08-26 19:40:33

Temat: coś bardzo dużego na ścianę
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny mam do was prośbę

może któraś z was ma wzór jakiegoś dzieła na krzyzyki o wymiarach około 100
cm szerokosci i 200 cm wysokości (może byc trochę mniejsze) potrzebuję coś
takiego dla mojego ukochanego na ścianę a dokładniej na szafę nie wiem czy
coś takiego istnieje ale mogłyby to być też jakieś wzory które dałoby sie
odpowiednio dużo razy wyhaftować by coś takiego powstało nie jest to bardzo
pilne ale może ktoś coś ma tylko weźcie pod uwagę że to ma być coś dla
mężczyzny więc raczej nie kwiaty czy misie zresztą same wiecie jak to jest z
facetami (dodam tylko ze mój jest informatykiem z powołania

z góry dziękuję za fatygę i pomoc jakby coś

pozdrawiam

esterka

PS. tak mam naprawdę na imię tylko bez zdrobnienia

e...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-26 19:51:21

Temat: Re: coś bardzo dużego na ścianę
Od: "bruxa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może któraś z was ma wzór jakiegoś dzieła na krzyzyki o wymiarach około
100
> cm szerokosci i 200 cm wysokości (może byc trochę mniejsze) >
> esterka

czesc,
mam chyba cos w tym stylu
to sa jakies japonskie wzorki, chyba dzrewka bonzai, wymiarow w tej chcwili
nie pamietam, ale jesli chcesz sprawdze i moge zeskanowac, jesli z krakowa
jestes to moge Ci dac/pozyczyc cala gazete
pozdrawiam
bruxa

1. Data: 2002-08-26 21:49:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 21:40:33 +0200, "esterka"
<e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>mężczyzny więc raczej nie kwiaty czy misie zresztą same wiecie jak to jest z
>facetami (dodam tylko ze mój jest informatykiem z powołania

Jest u kogoś wzor linuxowego pingwinka - mój facet też się nim
zainteresował (na szczęście nie w takiej wielkości).
Eulalka

1. Data: 2002-08-27 05:28:49

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie bym cos znalazla, ale powiedz cos o gustach i zainteresowaniach
lubego :-))

Grazyna

1. Data: 2002-08-27 07:38:46

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bruxa <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ake0uj$mje$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> nie pamietam, ale jesli chcesz sprawdze i moge zeskanowac, jesli z
krakowa
> jestes to moge Ci dac/pozyczyc cala gazete

Czy byłabyś uprzejma podrzucić mi te wzorki? Jeśli tak to najlepiej na
k...@p...onet.pl - z góry dzięki ;-)
Bardzo interesuje mnie wszelka "japońszczyzna" :-)) Właśnie powoli kończę
wiosenną gejszę.
Ma od choroby i trochę odcieni brązu i zieleni ale jakoś idzie :))

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2002-08-27 08:26:33

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wyślę Ci na priva wielkie bajkowe drzewo, które przerobiłam w PC Stitch. Jest w
starej wersji programu, więc powinnaś go otworzyć. Jeśli potrzebujesz coś z
fantastyki to daj znać.
Asiek

1. Data: 2002-08-27 08:45:35

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jest w
> starej wersji programu, więc powinnaś go otworzyć. Jeśli potrzebujesz coś

Aja mogę prosic????O to bajkowe drzewo????W imieniu swoim i moich 30
przedszkolaków???Wlasnie upiekszam sale :))))))))

Pusia
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-27 09:26:26

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę o info czy drzewo doszło
Asiek

1. Data: 2002-08-27 11:46:41

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje,doszło :))))))
Jest wpaniałe ale chyba z pół roku je trzeba robic,jejku juz chyba w tym
roku szkolnym sie nie wyrobie buuuu:((((
No ale przyszlosc robótkową mam zapewnioną do emeryturki...jak kazda z

Pusia
(Bialystok)

Warszawianki - nawijania cd
sukieneczka szydelkowa na 50-56 cm