cos do plukania ust?

1. Data: 2006-03-23 23:55:00

Temat: cos do plukania ust?
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!
Przeziebilem sie dosc powaznie, mailem prawie 3 dni goraczke, dostalem
antybiotyk , Curam 1g, biore 2x dziennie.
Ogolnie , powiem dosc kolokfialnie, wisi mi to, natomiast to co sie stalo z
moja jama ustna juz tak obojetne mi nie jest...
Na czubku jezyka mam placek fi ok 1cm , skadajacy sie z malutkich
zolto/ropnych wypustek, szczypie i wyglada dosc ochydnie, na wardze mam cos
podobnego , ale juz bez wypustek(bo kubkow niema , hehe) i mniejsze. Ale
najgorsze jest to ze na laczeniu zuchwy z gorna szczeka tez cos jest , czego
nie widze, i przeszkadza mi to nieslychanie w jedzeniu. Dodam tez ze mam
nadwrazliwe dziasla, cholernie ciezko myc mi zeby bo szczoteczka jest jak
igla, boli wszystko koszmarnie!!
Uzywalem juz, Aphtin, Sachol, Tantum Verde, Napar z podbialu NIC NIE
DZIALA! CZYM MAM PLUKAC JAME USTNA!!!!!????

Pozdrawiam, T>

2. Data: 2006-03-24 00:02:21

Temat: Re: cos do plukania ust?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

tomla pisze 24-03-2006 00:55:
> [...]
> Uzywalem juz, Aphtin, Sachol, Tantum Verde, Napar z podbialu NIC NIE
> DZIALA! CZYM MAM PLUKAC JAME USTNA!!!!!????

Eludril, Dentosept. A miejsca zmienione o których piszesz możesz
smarować Dentoseptem A (na początku będzie piec, ba z alkoholem, ale
potem znieczuli i będzie miło :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-03-24 08:55:47

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Mar 2006 00:55:00 +0100, na pl.sci.medycyna, tomla napisał(a):

> Uzywalem juz, Aphtin, Sachol, Tantum Verde, Napar z podbialu NIC NIE
> DZIALA! CZYM MAM PLUKAC JAME USTNA!!!!!????

Polecam płukanie olejem jamy ustnej. Tak około łyżki stołowej oleju
(słonecznikowy, rzepakowy, oliwa z oliwek, cokolwiek) ssiesz aż będzie miał
wodnistą konsystencję. Wychodzi około 10-20 minut. Chodzi o to, że jama
ustna jest mocno ukrwiona i płukanie olejem pozwala wyciągnąc ze śliną
wiele szkodliwych substancji z krwi. To samo co się usuwa do oleju podczas
zabiegu, powoduje normalnie zły stan Twojego języka czy uczucie "kapcia w
gębie" o poranku u wielu osób.
Po płukaniu olej koniecznie wypluć i oczyścić jamę ustną z jego
pozostalości.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2006-03-24 15:09:55

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> wiele szkodliwych substancji z krwi. To samo co się usuwa do oleju podczas

ok, plucze, ale ciezko powiedziec, jak to dziala, taki syf ze sluzowki jest
ciezko usuwalny ;-/
dzieki za rade!

5. Data: 2006-03-24 18:53:45

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 16:09:55 +0100, tomla napisał(a):

> ok, plucze, ale ciezko powiedziec, jak to dziala, taki syf ze sluzowki jest
> ciezko usuwalny ;-/
> dzieki za rade!

Ja nie mówię, że efekty są natychmiast bo z resztą co nagle to po diable.
Płuczę regularnie rano i wieczorem od jakichś dwóch miesięcy (wcześniej nie
byłem konsekwentny) i od jakiegoś czasu zauważyłem, że moje zęby przestały
być nadwrażliwe. No i w sumie nie wpływa to tylko na okolice jamy ustnej,
bo oczyszcza krew, która przecież przepływa przez cały organizm, więc
efekty mogą być odczuwalne wszędzie.

6. Data: 2006-03-28 08:52:02

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Płuczesz olejem przed czy po myciu zębów ??

Badania przed operacja
szczepienie żółtaczka
Odchudzanie z Weight Watchers - czy bezpieczne?
Czy podpisac zgode in blanco na operacje??!!?
pilnie kupie RU486