coz by innego jak zyczenia

1. Data: 2001-12-21 22:05:57

Temat: coz by innego jak zyczenia
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
kiepska jestem w zyczeniach i raczej glos mi sie lamie jak musze cos
zgrabnego powiedziec, a trudno tu cos oryginalnego jeszcze wymyslec. Pisze
tu raptem od kilku tygodni, a jednak w pewnym sensie zżylam sie juz z Grupa.
Moze dlatego ze spotykam tu milych, serdecznych i pomocnych ludzi. Wielu
kolegow rozpoznaje juz po nickach, i wem kto z zagranicy, kto krajowy, kto
lubie chinszczyzne, wiem kto ma psa, komu powiekszy sie rodzinka i kto ma
problemy z gotowaniem kaszy manny ;-).

Ciesze sie ze postanowilam tu pisac i ze przyjeliscie mnie tak jak sie tego
spodziewalam.

Życze Wam i sobie zebysmy za rok spotkali sie w tym samym lub jeszcze
bardziej powiekszonym skladzie. Życze zeby nigdy nie siadaly nam kompy ;-).
Zycze takze zeby nie zabraklo nam w nowym roku pomyslow na nowe dania ;-). A
takze sily i wytrwalosci gdy pojawia sie jakies problemy, nie tylko te
kulinarne.

Pozdrawiam Was serdecznie
majac nadzieje ze ktos to w ogole przeczyta :-)

Sassenach
( Aneta Małgorzata Borowicz-Grudziecka)

1. Data: 2001-12-22 02:04:28

Temat: Re: coz by innego jak zyczenia
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"sassanach" wrote

> [...]
> kulinarne.
>
> Pozdrawiam Was serdecznie
> majac nadzieje ze ktos to w ogole przeczyta :-)

Przeczyta, przeczyta...
Wesolych Swiat!!!
Ania

Życzenia
Zyczenia for all!!!
czy smazyc lososia ?
poprawiajacy humor przepis na ciasto ;-)
Makaron zapiekany z wołowiną