crack do PCS (5.0.71) i pasmanteria w Bialymstoku

1. Data: 2002-01-06 17:19:51

Temat: crack do PCS (5.0.71) i pasmanteria w Bialymstoku
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam....
Wiec, jakby ktoras z szanownych grupowiczek miala cracka do PcStitcha 5.0.71
to bym byla bardzo, ale to bardzo wdzieczna...
No i sprawa druga...moze ktos jest przypadkiem z Bialegostoku i ma namiary
na jaka porzadna pasmanterie. Potrzebna mi w trybie natychmiastowym kanwa
(aida <- rzeczy u mnie w miescie i w promieniu 50km nieosiagalne). Mam
wprawdzie katalag DW101, ale nie wiem ile czasu to bedzie szlo do mnie, jak
zamowie, wiec wole najpierw tak sie rozejrzec...
Z gory dzieki
Agus

1. Data: 2002-01-07 12:34:08

Temat: Re: crack do PCS (5.0.71) i pasmanteria w Bialymstoku
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> zamowie, wiec wole najpierw tak sie rozejrzec...

Zmaow w Kokardce,(adres w kazdym Kramie z robotkami) najlepiej
telefonicznie. Przyjdzie najdalej za 2-3 dni
Grazyna

1. Data: 2002-01-07 12:43:53

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak
> >

> Zmaow w Kokardce,(adres w kazdym Kramie z robotkami) najlepiej
> telefonicznie. Przyjdzie najdalej za 2-3 dni

Znalazlam telefo n do Kokardki:(to w Toruniu)
0-56 662 39 79
od poniedzialku do,piatku w godz 8.00-16.00

Kanwa (snieznobiala, bardzo usztywniona)aida 54 oczka na 10 cm jest po
48,50/m 9szer 90cm)
Grazyna

ptaszek Tweety
Szukam:uzywanej maszyny do szycia