cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]

1. Data: 2003-03-18 12:29:12

Temat: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kontynuujac watki na temat cudownego dzialania kremu niwea, bambino i tym
podobnych chcialam wam zaprezentowac produkt ktory "testowalam" przez
ostatni czas.Hehehe... zabrzmialo troszeczke jak reklama ale zapewniam ze
nie mam z producentami tego kremu nic wspolnego:-).
Kiedys na grupie (w ramach leczenia uczulenia) polecono mi na grupie
Lipobase, teraz sobie o nim przypomnialam i przez ostatni tydzien/poltora
stosuje go codziennie. Nawet nie wiecie jaka cudowna buzka mi sie zrobila.
Ach... mieciutka natluszczona, wogole niczego jej nie brakuje (poza
nadmiarem naczynek).Chcialam sie wiec zapytac grupowiczek znajacych sie
bardziej na biochemicznym dzialaniu kosmetykow (Skakaneczko usmiecham sie do
Ciebie) czy rzeczywiscie odkrylam cudowny kremik????
Podaje dane z ulotki:
Lipobase krem.

Sklad: Biala miekka parafina, woda destylowana, parafina ciekła, alkohol
cetostearylowy, cetomacrogol 1000, parahydroksybenzoesan metylu, kwas
cytrynowy, cytrynian sodu.

Dzialanie: Lipobase jest obojetnym kremem laczacym zalety masci
(natluszczanie) z zaletami kosmetycznymi kremu. lipobase stanowi zawiesine
typu olej/woda (O/W) o wysokiej zawartosci cieczy oleistych (70%)
zawieszonych w malej ilosci wody (30%). tego typu innowacyjne zestawienie
skladnikow powoduje, ze otoczke zewnetrzna preparatu stanowi warstwa wodna
(jak w kremie), natomiast stosunek ilosciowy oleju do wody w uzyskanej
emulsji (odpowiednio 70% i 30%) odpowiada masci. W zwiazku z powyzszym krem
Lipobase posiada nastepujace cechy:
*fizjologiczne:
-nawilzajace i natluszczajace - poprzez wlasciwosci przywracajace wlasciwe
uwodnienie naskorka Lipobase zmniejsza jego suchosc i zluszczanie, redukujac
w ten sposob narazenie skory na szkodliwe dzialanie czynnikow zewnetrznych
- jest dobrze znoszony, nie zawiera substancji zapachowych a dzieki swemu
skladowi ogranicza do minimum mozliwosc wystapienia reakcji uczuleniowych
- NIE MA DZIALANIA KOMEDOGENNEGO(POWSTAWANIE ZASKORNIAKOW) i moze byc
stosowany na twarz (ja to potwierdzam bo sklonnosc do zatykajacych sie
porow mam dosc duza a nawet po dluzszym czasie stosowania pory zmniejszyly
sie!!)
*kosmetyczne:
-jest przyjemny w stosowaniu: latwo sie rozsmarowuje, jest zmywalny woda i
nie brudzi ubran.

Zastosowanie:
-Krem nawilzajacy i natluszczajacy do codziennej pielegnacji i ochrony
suchej, podatnej na podraznienia skory
-przywracanie wlasciwego uwodnienia i natluszczenia skory we wszystkich
stanach, prowadzacych do zaburzenia jej wlasciwosci ochronnych
-Do spozadzadnia recepturowych preparatow dermatologicznych (jako obojetna
zarobka)

Co o tym myslicie? Ja juz wiem ze zaprzyjaznie sie z tym kremem na dluzej bo
rezulataty sa rewelacyjne (na mojej mieszano-normalnej cerze)
Co myslicie o tym zeby dodac do tej masci witamine e?? Skoro nadaje sie do
sporzadzania takich preparatow moze odkrylybysmy cud kosmetologii???

Kropelka

ps. Przepraszam ze tak dlugo wyszlo ale moglabym naprawde znacznie dluzej
zachwalac:-)

1. Data: 2003-03-18 12:50:58

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> Chcialam sie wiec zapytac grupowiczek znajacych sie
> bardziej na biochemicznym dzialaniu kosmetykow (Skakaneczko usmiecham sie
do
> Ciebie) czy rzeczywiscie odkrylam cudowny kremik????

Ach, za usmiech to ja wszytko... acz na biochemii kosmetycznej to ja
srednio, ale cos tam wymysle moze?:)

> Sklad: Biala miekka parafina, woda destylowana, parafina ciekła, alkohol
> cetostearylowy, cetomacrogol 1000, parahydroksybenzoesan metylu, kwas
> cytrynowy, cytrynian sodu.

To jest krem ktory zawiera tylko to, co istotne dla nawilzenia skory. Jak
dziala parafina - wiedza ci, ktorzy stosuja ja na rece.
Cetomacrogol IMHO ma dzialanie osmotyczne, dzieki czemu reguluje gospodarke
wodna skory.

> Co myslicie o tym zeby dodac do tej masci witamine e?? Skoro nadaje sie do
> sporzadzania takich preparatow moze odkrylybysmy cud kosmetologii???

Na pewno mozna dodawac bezpiecznie, bez zadnych nieprzewidzianych reakcji,
byle nie przechowywac tego dlugo. Taka jednorazowa dawke kremu chyba warto
byloby wymieszac z kropelka (hihi) witaminy E i sie posmarowac.

A gdzie takie cudo? W aptekach? A ile kosztuje?
Z nieba mi spadasz, bo wlasnie dostalam jakiegos makabrycznego podraznienia,
cala twarz mnie piecze i wygladam jak burak (jestem rozanolica hehe)

Kaska

1. Data: 2003-03-18 12:53:51

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Na pewno mozna dodawac bezpiecznie, bez zadnych nieprzewidzianych reakcji,
> byle nie przechowywac tego dlugo. Taka jednorazowa dawke kremu chyba warto
> byloby wymieszac z kropelka (hihi) witaminy E i sie posmarowac.
dlaczego? Witamina e sie przeterminowywuje?

> A gdzie takie cudo? W aptekach? A ile kosztuje?
> Z nieba mi spadasz, bo wlasnie dostalam jakiegos makabrycznego
podraznienia,
> cala twarz mnie piecze i wygladam jak burak (jestem rozanolica hehe)

Kupuje sie w aptece. Kosztuje u mnie 11,50 za 30 gramowa tubke .
Naprawde polecam bo warto sprobowac. Jest to rzeczywiscie tluste i na dzien
tak srednio sie nadaje bo buzia sie blyszczy (chociaz ja i z tym sobie
radze... smaruje troche wczesniej , pozniej chusteczka przecieram i na to
podklad puder i jest ok).
Za to na noc smaruje grubsza warstwe. Najbardziej jestem zdziwiona tym ze
to nie zatyka mi porow. Bo nawet maseczka Dax mineraly musialam omijac moj
nochal. A ostatnie dwa dni smarowalam najpierw Lipobase a pozniej mascia
cynkowa na to . I wogole pory mi znikly prawie calkowicie!!! A nosek sie
wcale nie wysuszyl:-)
> Kaska

Kropelka

1. Data: 2003-03-18 13:05:39

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego? Witamina e sie przeterminowywuje?

Czysta postac jest dosc nietrwala, wrazliwa na dzialanie tlenu itp.

> [...]
> nochal. A ostatnie dwa dni smarowalam najpierw Lipobase a pozniej mascia
> cynkowa na to . I wogole pory mi znikly prawie calkowicie!!! A nosek sie

Zadzieram kiece i lece!!!
To znaczy portki zadzieram:)
Ale pory znikly od tego kremu czy cos jeszcze kombinowalas zeby sie
zmniejszyly?

Kaska

1. Data: 2003-03-18 13:06:03

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadzieram kiece i lece!!!
> To znaczy portki zadzieram:)
> Ale pory znikly od tego kremu czy cos jeszcze kombinowalas zeby sie
> zmniejszyly?

Najpierw stosowalam samo Lipobase. I tyle chyba... buzie mylam plynem do
higieny intymnej. I pory hmm... nie wiem czy sie zmniejszyly , moze troche
ale na pewno sie nie powiekszyly czego sie spodziewalam po tak tlustym
kremie.
A teraz dwie ostatnie noce robilam tak ze najpierw smarowalam lipobase a na
to (na nosek) jeszcze masc cynkowa. I pory naprawde sie strasznie
zmniejszyly!!
A... stosuje jeszcze czasami maseczke oczyszczajaca YR, tzn podczas tego
mycia buzi dodaje jej odrobinke. Ale wczesniej tez dodawalam i pory sie nie
zmniejszaly. Wiec mysle ze to ta masc cynkowa. Tylko ze sama masc pewnie by
mi strasznie skore wysuszyla (o ile dobrze pamietam z lat mlodosci). Za to
odrobina masci na Lipobase oczyszcza pory i nie wysusza buzi .
A jeszcze jedno. Po Lipobase buzia jest niesamowicie mieciutka... ach:-)

> Kaska
Kropelka

1. Data: 2003-03-18 13:09:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Mar 2003 14:06:03 +0100, Kropelka <k...@n...serwery.pl> wrote:
[...]

a jakie dzialanie ma masc cynkowa? tzn. czy stosuje sie ja na wypryski czy
jeszcze w jakims innym celu?

kasica, co by sobie zmniejszyla pory nad wyraz chetnie
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-18 13:22:10

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> a jakie dzialanie ma masc cynkowa? tzn. czy stosuje sie ja na wypryski czy
> jeszcze w jakims innym celu?

U mnie masc cynkowa znalazla sie w domu bo mojemu TZ-towi popekaly bardzo
mocno usta (tak gleboko az do krwi) i pani w aptece kazala mu wlasnie tym
smarowac na noc. Na opakowaniu masci jest napisane by stosowac w stanach
zapalnych skory otarciach naskorka tradziku lub jako srodek wysuszajacy i
rzeciwzapalny. Wiec mysle ze to wysuszanir zadzialalo na pory:-)
Zeby tak jeszcze znalesc cos na naczynka ech...
Tzn ja kiedys znalazlam lek na naczynka (skuteczny!!) tylko przestali go
produkowac (buuuuuuuuuu).

1. Data: 2003-03-18 14:37:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuje sie w aptece. Kosztuje u mnie 11,50 za 30 gramowa tubke .
Eh, to mój "wynalazek" o podobnym działaniu, zwany UNIBASIS (pisała tu już
o tym) kosztował 5,25 za 40g. :)

> Naprawde polecam bo warto sprobowac. Jest to rzeczywiscie tluste i na
dzien
> tak srednio sie nadaje bo buzia sie blyszczy.

A po Unibasis sie nie błyszczy. Dlatego zrezygnowaliśmy z Lipobase.

Ola

1. Data: 2003-03-18 16:08:35

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> [...]
> zapalnych skory otarciach naskorka tradziku lub jako srodek wysuszajacy i
> rzeciwzapalny. Wiec mysle ze to wysuszanir zadzialalo na pory:-)

wysuszajacy cynk na usta???????
i co, pomoglo?????

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-18 17:02:09

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też czytałam o nim same dobre rzeczy.
Faktycznie można dodać do niego witaminkę E.
Lecę do apteki, jak nie będa mieli to się szyba wkurzę...
Korci mnie jeszcze UNIBASIS, polecany poniżej. Ale może innym razem.
Dzięki za pomysł, Nivea też dobra, ale spróbować tego też warto, tak myślę.

Działanie: Przywraca skórze prawidłową funkcję, zaburzoną podczas przebiegu
procesu chorobowego poprzez właściwe uwodnienie i natłuszczenie skóry.
Właściwości ochronne skóry zależą od jej prawidłowego uwodnienia i
natłuszczenia. Lipobase jest obojętny farmakologicznie, łączy zalety maści
(natłuszczające) i kremu (akceptowanemu kosmetycznie - nie tłuści pościeli,
ubrań). Krem Lipobase bardzo dobrze wchłania się z powierzchni skóry i jego
skład do minimum ogranicza reakcje alergiczne.
Wskazania: Codzienna pielęgnacja podatnej na podrażnienia skóry. Leczenie
naprzemienne z zewnętrznymi preparatami kortykosteroidowymi. Przywracanie
właściwego uwodnienia i natłuszczenia skóry. Do sporządzania recepturowych
leków dermatologicznych jako podłoże obojętne nie wchodzące w reakcje z
substancjami leczniczymi.

Pozdrawiam
Anka

włosy
dobry podklad?
Nowa maskara Max Factora - pytanie
mariza
Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde