cukinia,kabaczek

1. Data: 2003-07-19 16:41:24

Temat: cukinia,kabaczek
Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wypróbowany przepis na pyszną sałatkę na zimę /i nie tylko/ z cukini lub
kabaczka,podawałam w zeszłym roku - powtórzyć?
A to przepis na cukinię w zalewie:
cukinię pokroić w pastry / mogą być słupki/ posolić i pozostawić na 3 godz.
Zalewa: szczyta cukru,pieprz w ziarenkach,gorczyca,
koper, ocet 10 % / z wodą 1:5/
zalac zalewą + łyżeczka oliwy na wierzch./gotować 10 minut/
zalewę można doprawić w zależności od gustu
Ewik.

1. Data: 2003-07-19 23:35:39

Temat: Re: cukinia,kabaczek
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewik napisał , Dnia 2003-07-19 18:41:

> zalac zalewą + łyżeczka oliwy na wierzch./gotować 10 minut/

Mam pytanie - po co ta oliwa ???
Wydaje mi się, że nie wpłynie jakoś na smak.

Ale może mi się tylko wydaje - ja właśnie zrobiłem kilka słoiczków ale
bez oliwy.

--
"Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet." (Albert Einstein)

1. Data: 2003-07-20 07:18:43

Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oliwa powoduje aksamitność smaku
Ewik

Przepis Gówno
Czosnek forever, czyli dyskisja o symfonii smaków
Komentuje na goraco.
Filety z kurczaka
Aby pańcie nie pisały na prk pamiętnika w papilotach