cykoria:)

1. Data: 2004-03-20 17:43:25

Temat: cykoria:)
Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ma jakis patent (bezmiesny) na cykorie - oprocz surowek/saletek?

pozdrawiam :))

--
Kaja "kamjutka" Puto (InLoveWithAxlRose)
gg:432152 k...@o...pl

1. Data: 2004-03-20 19:11:24

Temat: Re: cykoria:)
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos ma jakis patent (bezmiesny) na cykorie - oprocz surowek/saletek?
>
> pozdrawiam :))

Cykorie (nie ę tylko e bo ma byc ich kilka, tak mniej wiecej po dwie na osobę
jesli chcecie się najeść) podzielić wzdłuż na pół. Padsmażyć, a raczej poddusić
je na patelce (tzn na płytce, na b. malym ogienku). Włożyć do jakiegoś naczynia
do zapiekania, polać beszamelem (tylko na litość Boską nie pytaj jak się robi
beszamel, bo Cię zabiją), można (ale niekoniecznie) posypać serem i zapiec w
piekarniku. Noo, mój mąż tego by do gęby nie wziął, ale ja lubię
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-20 19:54:00

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory"
> do zapiekania, polać beszamelem
Co to jest beszamel?
jo

1. Data: 2004-03-21 21:13:32

Od: "Lidia_b" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos ma jakis patent (bezmiesny) na cykorie - oprocz surowek/saletek?

Ja mialam trzy podejscia do cykorii i dopiero za trzecim razem wyszla jako
tako tzn dalo sie zjesc, chyba dlatego ze dopiero za trzecim podejsciem
dowiedzialam sie ze trzeba odciac troche u nasady, bo to wlasnie bardzo
gorzkie jest.
Pierwsze to bylo surowka ze smietana, wymyslilam sobie ze zrobie normalnie
jak salate ze smietana, ale niezjadliwe bylo, gorzkie piekielnie, mimo
slodzenia i zakwaszania cytryna na zmiane.
Drugie to cykoria po flamandzku Z.Wodeckiego ze strony www.kuchnia.bytow.pl,
moze byloby dobre ale nie odcielam nasady i gorzkie bylo. Mozesz sprobowac,
bo chyba czegos takiego szukasz.
Trzecie polecam, a moze to kwestia smaku...
Jesienna salatka z cykorii , rowniez Z.Wodeckiego, z tej samej strony, nada
sie jesli ktos poszukuje dobrej salatki owocowej, i jak ktos sie odchudza to
tez:)
Pozdr

grzybki , rybki, skorupiaki?
Ucieranie maku.