cynamonowa guma do żucia

1. Data: 2003-09-08 22:14:08

Temat: cynamonowa guma do żucia
Od: "agent" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)

Czy ktoś z grupowiczów spotkał w sprzedaży w Polsce cynamonowe gumy do
żucia?
Napewno można je kupić w USA, a ostatnie które dostałem zostały
wyprodukowane w Niemczech, choć przywieziono je również ze Stanów.
Są to gumy firmy WRIGLEY'S o nazwie "Big Red" CINNAMON CHEWING GUM.
Jeśli ktoś wie, gdzie można te gumy kupić u nas w kraju, to niech da znać.

Pozdrawiam smakoszy cynamonowej gumy;)
jeśli tacy istnieją:(

--
PK

1. Data: 2003-09-08 22:22:03

Temat: Re: cynamonowa guma do żucia
Od: "mikw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Są to gumy firmy WRIGLEY'S o nazwie "Big Red" CINNAMON CHEWING GUM.
> Jeśli ktoś wie, gdzie można te gumy kupić u nas w kraju, to niech da znać.

bywają na allegro

mikw

1. Data: 2003-09-08 22:26:00

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Cynamonowe gumy widziałam w Gdyni na hali targowej :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-08 22:39:20

Od: "agent" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo za informacje, ale najlepiej jakby można było je kupić w
centralnej Polsce;)
Może ktoś się jeszcze trafi i podpowie:(

Dobranoc...

--
PK

1. Data: 2003-09-08 22:46:08

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bjj0f4$rv8$1@thunar.promontel.net.pl,
agent <a...@w...pl> napisał(a):

> Dziękuje bardzo za informacje, ale najlepiej jakby można było je
> kupić w centralnej Polsce;)
> Może ktoś się jeszcze trafi i podpowie:(

W Warszawie prawie zawsze są w sklepiku w przejściu podziemnym pod
Rondem Dmowskiego. Amerykańskie są mocniejsze, ale droższe.

--
Konrad J. Brywczyński GG:1528179
http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

1. Data: 2003-09-08 22:49:12

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Centralna Polska powiadzasz...
A moze będą na bazarze na Polnej w Warszawie???

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-09 09:17:09

Od: "Sylka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tego lata były we Władysławowie. pychota!!!!!!

--
Pozdrawiam Sylwia

1. Data: 2003-09-09 10:07:24

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent" <a...@w...pl> napisał w wiadomości > Czy ktoś z
grupowiczów spotkał w sprzedaży w Polsce cynamonowe gumy do
> żucia?

FLomark na NIskich Łąkach we Wrocławiu

Ed

1. Data: 2003-09-09 11:30:49

Od: "aNaLyZeR" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Market Europa przy Ludnej.
Są.

pozdrawiam,

1. Data: 2003-09-09 14:26:18

Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 00:14:08 +0200, "agent" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>Są to gumy firmy WRIGLEY'S o nazwie "Big Red" CINNAMON CHEWING GUM.
>Jeśli ktoś wie, gdzie można te gumy kupić u nas w kraju, to niech da znać.

W Lomiankach, podobno w jakims sklepie spozywczym.
Daniel

Kuchnia gazowo-elektryczna ?
Pytanie do wielbicieli kuchni azjatyckiej.
knedle słowackie/pażaki
tort
Jak przygotować ośmiornice?