cytryna

1. Data: 2004-03-27 18:53:41

Temat: cytryna
Od: "Gobi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jaka powinna być ziemia w doniczce
w której posadzone jest drzewko cytrynowe (pH?). Strasznie mi ostatnio
marnieje.
Jak takie drzewko nawozić.
Pozdrawiam Trout

2. Data: 2004-03-28 01:03:42

Temat: Re: cytryna
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gobi" <t...@g...pl> wrote in message

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jaka powinna być ziemia w doniczce
> w której posadzone jest drzewko cytrynowe (pH?).

Przepuszczalna, lekko kwasna.

> Jak takie drzewko nawozić.

Przede wszystkim z umiarem :)
Tak nawozic, by nie zalkalizowac podloza. Najlepsze beda nawozy organiczne.
Jesli jest mozliwosc, podlewac miekka woda, ale jak zauwazylem, nawet nie
stosujac sie do powyzszych uwag, mozna miec calkiem zdrowa i ladnie rosnaca
cytryne. Mysle jednak, ze zastosowawszy sie do nich, pozniejsza pielegnacja
stanie sie latwiejsza.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-03-28 09:23:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Jesli jest mozliwosc, podlewac miekka woda

Mojej cytrynie bardziej pomogło podlewanie przegotowaną wodą niz nawożenie.

Pozdrawiam
Bea

Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Sadzenie trawy na grobie