czajnik "strzela"

1. Data: 2008-01-15 19:28:09

Temat: czajnik "strzela"
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zwykły czajnik ze stali nierdzewnej, pracuje na gazie, od pewnego czasu
czajnik zaczął strzelać podczas dogotowywania wody, kamień wyczyściłem w
środku i on wciąż swoje.
Czy to już koniec jego żywota? Czym to jest spowodowane ?
--
---------
Staszek.Nurek

2. Data: 2008-01-15 20:03:56

Temat: Re: czajnik "strzela"
Od: Đëvilsőn <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Staszek.Nurek pisze:
> [...]
> środku i on wciąż swoje.
> Czy to już koniec jego żywota? Czym to jest spowodowane ?
w czym to strzelanie przeszkadza?

3. Data: 2008-01-15 20:36:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Đëvilsőn napisał(a):

> w czym to strzelanie przeszkadza?

sra w gacie ze strachu

4. Data: 2008-01-17 17:16:07

Od: "jur@s" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środku i on wciąż swoje.
> Czy to już koniec jego żywota? Czym to jest spowodowane ?
Prawdopodobnie mam to samo, jest to spowodowane szybkim odrywaniem sie
pecherzy pary w czasie gotowania i to robi ten loskot .Nie przejmuj sie tym
problemem
Poz
juras

Sokowirówka