czarnuszka

1. Data: 2002-02-14 20:31:40

Temat: czarnuszka
Od: "Pinki" <z...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie można to cudo teraz kupic? i co to jest ruta? może troche
amatorskie pytania ale ja się uczę

1. Data: 2002-02-14 20:53:20

Temat: Re: czarnuszka
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pinki wrote:

> Czy ktoœ wie gdzie można to cudo teraz kupic? i co to jest ruta? może
> troche amatorskie pytania ale ja się uczę

Kräuter Kühne. Czarnuszka nazywa się tam Schwarzkümmel. 100g kosztuje
jakieś 1.50EUR

Waldek

1. Data: 2002-02-15 08:15:57

Od: "D.Szuba" <w...@c...ifj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote:

> Kräuter Kühne. Czarnuszka nazywa się tam Schwarzkümmel. 100g kosztuje
> jakieś 1.50EUR
>
> Waldek

a jesli mi ktos powie gdzie mozna ja w Krakowie kupic to ozloce...

Dorka

1. Data: 2002-02-15 09:44:42

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli mi ktos powie gdzie mozna ja w Krakowie kupic to ozloce...

Zapytaj Krakowianki -np. Monisie. Monika osobiscie przyslala mi poczta
polska kupione w Krakowie przyprawy, m.in. czarnuszke, wiec jest do kupienia
w Krakowie.
Ja mam inne pytanie - do czego stosujesz czarnuszke, bo ja ja mam i nie
bardzo wiem co z nia poczac...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-15 09:45:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"D.Szuba" napisal:

> a jesli mi ktos powie gdzie mozna ja w Krakowie kupic to ozloce...

W Warszawie bywa w Hebapolu.

Krycha w oczekiwaniu na ozłocenie :-)

1. Data: 2002-02-15 10:37:24

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a jesli mi ktos powie gdzie mozna ja w Krakowie kupic to ozloce...
>
>Dorka

Ul. Krupnicza, idac w strone Bagateli po prawej stronie, dosc blisko Bagateli.
Skepik naturalny - wczodzi sie w podworko. wszystko maja... nawet kumin:)))
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-15 11:04:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam inne pytanie - do czego stosujesz czarnuszke, bo ja ja mam i nie
>bardzo wiem co z nia poczac...
>
>pozdrawiam
>Basia

Basiu - pieczesz chleb? No z tego co wiem to tak. wiec juz masz
odpowiedz - i na i do.

do indyjskich dan takze samo

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-15 18:36:37

Temat: Odp: czarnuszka
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> W Warszawie bywa w Hebapolu.

Herbapolu :) i innych sklepach z ziołami :)) nie tylko w Krakowie...

Anka - stsal (z Warszawy)

1. Data: 2002-02-16 01:35:45

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Co do zakupu czarnuszki to nie poradze
Ale ruta rosnie u mnie w ogrodzie, wieloletnia roslina dosc zapaszysta.
nalewka na rucie troche przypomina zubrowke ale tylko troche.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-02-17 10:36:59

Od: "maku" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze.. ale moze macie kilka przepisow z zastosowaniem czarnuszki?
W krakowie na Dlugiej jest taki ...bar... ze szweckimi pierogami tzn
kurvami... i wlasnie do nich dodaja czarnusze... mniam.... pycha... po
prostu rewelacja. Nigdy nie moge sie im oprzec przechodzac obok. Zna ktos
moze jeszcze jakies zastosowanie czarnuszki????

Użytkownik Pinki <z...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4h6he$cuk$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoś wie gdzie można to cudo teraz kupic? i co to jest ruta? może
troche
> amatorskie pytania ale ja się uczę

Co z bialek?
Re: FILMY EROTYCZNE