czarny bez o czerwonych owocach

1. Data: 2019-11-30 18:45:18

Temat: czarny bez o czerwonych owocach
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taki istnieje?
Według Szkółki Konieczko - tak
https://www.drzewa.com.pl/bez-czarny-black-beauty-sa
mbucus-nigra-black-beauty.html
Zwróćcie uwagę na ten fragment opisu:
"Niezwykłe wybarwienie liści silnie kontrastuje z kremowo-różowymi
baldachami kwiatów i pojawiającymi się jesienią czerwonymi owocami o
podobnej do gatunku botanicznego wartości konsumpcyjnej."

Natomiast wg. EURO-OFRODU - nie.
https://euroogrod.com.pl/product-pol-78272-Bez-czarn
y-Black-Beauty-Sambucus-nigra-Black-Beauty.html
"W maju i czerwcu kwitnie na jasnoróżowo małymi kwiatami złożonymi w
baldachowate kwiatostany, które pachną bardzo intensywnie i wabią całe
gromady motyli. Ponadto od sierpnia krzew rodzi jadalne, czarne, kuliste
owoce."

Pierwszy wie, że pisze nieprawdę, bo zgłaszałam to maile, ale nie poprawia.
Trzeba dobrze zastanowić sie przed zakupami w internecie. Kazdy może
pisac co mu się chce, byle zachęcić do zakupów.

Ciekawe czy ktoś cię nabrał na te czerwone owoce?
Sama chętnie kupiłabym czarny bez o czerwonych owocach owocach. :-)

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2019-11-30 19:35:13

Temat: Re: czarny bez o czerwonych owocach
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> Czy taki istnieje?
> Według Szkółki Konieczko - tak
[...]
> [...]
>
> Ciekawe czy ktoś cię nabrał na te czerwone owoce?
> Sama chętnie kupiłabym czarny bez o czerwonych owocach owocach. :-)

Owoce czarnego bzu każdej odmiany, gdy są jeszcze zielone,
mają kolor czerwony.

Jarek

--
słono świeci samotność