czas na małżeństwa grupowe

31. Data: 2013-03-27 23:10:31

Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 19:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globciu, ty się lepiej nie przyznawaj do swej słabizny 333-)

> To się nazywa kurestwo, a nie "biologia" 3333-)
> --
> XL

Biologia, człowiek jest poligamiczny, to zazdrosna biedota zabroniła
dobrostanu, padlina.

32. Data: 2013-03-27 23:12:28

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 22:36, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:802f4b48-a550-4975-a316-8ce5d8bb62b6@
h11g2000vbf.googlegroups.com...

> Ależ jej bronią wszyscy- z lewa do prawa. Nawet
Michalkiewiczhttp://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?t
ekst=2780

> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> --
>
> Chiron

No i SB komuch wkleił, który manipuluje skrajnie niedorozwiniętą
komuszą patologią

33. Data: 2013-03-28 00:00:01

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 00:10, outside <s...@g...com> wrote:

> Biologia, człowiek jest poligamiczny, to zazdrosna biedota zabroniła
> dobrostanu, padlina........

W Krakowie w latach 50. (o ile dobrze pamiętam) zdarzył się taki
przypadek, że Urząd Kwaterunkowy przydzielił dwupokojowe mieszkanie z
kuchnią na ulicy Zwierzynieckiej czterem nieznającym się wzajemnie
osobom. Były to trzy młode panie i jeden pan. Na początku sąsiedzi
mówili o jakichś awanturach, ale po jakimś miesiącu wszystko się
uspokoiło. A po niespełna roku na podeście przed drzwiami pojawiły
się... trzy dziecinne wózki. Sąsiedzi zareagowali i wystąpili do
kwaterunku o przyznanie dodatkowego mieszkania przynajmniej dwóm
kobietom. Ale wtedy cała grupa zaprotestowała: tak nam się żyje
znacznie lepiej. Marysia i Zosia oraz Janek pracują, a Kasia opiekuje
się trójką dzieci, oczywiście przy pomocy pozostałych.

Wygląda więc n

34. Data: 2013-03-28 05:57:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafię się znęcać nad ludźmi :-D

Byłby to nader ciekawy proces. I nie wiadomo, czy było by to znęcanie- czy
wręcz przeciwnie:-)

35. Data: 2013-03-28 06:01:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
>
> --
>
> Chiron

No i SB komuch wkleił, który manipuluje skrajnie niedorozwiniętą
=========

To co- znowu zamiast argumentu inwektywa? Facio ją broni jak lew- a Ty mu z
SB wyjedżasz. Jak on był w SB, to Ty jesteś w kółku różańcowym

36. Data: 2013-03-28 06:45:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jak już chcesz, żeby się mocno napracowała- to zażycz sobie miłego i
> czułego wiersza dedykowanego mnie

Mujborze, ale zenada, tak skomlec...

37. Data: 2013-03-28 07:06:18

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-28 07:45, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Mujborze, ale zenada, tak skomlec...

jak już chiron gotóf na czułych wiersz od najgorszej userki
usenetu, jak sam stfierdził to znaczy spokojna moja splonkowana rzyć ;)
miedzy krytykami

38. Data: 2013-03-28 08:17:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 marca 2013 02:35:12 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Kuźwa, a następny (po tym) też już ma opracowany???

Zapisy o tradycyjnej rodzinie znikną z podręczników? Nowe pomysły MEN
dzisiaj, 07:10

Z podręczników biologii, wiedzy o społeczeństwie i wychowania do życia w rodzinie
mogą zniknąć fragmenty odwołujące się do tradycyjnych wartości - pisze
"Rzeczpospolita". Chodzi o "uwrażliwienie na kwestie związane z równym traktowaniem,
w tym ze względu na orientację seksualną".
- Zależy nam, by w książkach dla uczniów znalazły się treści odzwierciedlające to,
co faktycznie dzieje się w społeczeństwie, czyli nie tylko obraz rodziny jako mamy,
taty i dzieci, ale także inne rodzaje rodzin - tłumaczy Mirosława Makuchowska,
wiceprezes Kampanii Przeciw Homofobii. Jak pisze gazeta, konserwatywni recenzenci
podręczników zaczynają być odsuwani przez resort edukacji.
Ofensywa ta przynosi już pierwsze efekty. Ośrodek Rozwoju Edukacji (podlega MEN)
wydał zalecenia dotyczące szkoleń dla recenzentów podręczników. "Rz" dotarła też do
dwóch recenzji podręczników wychowania do życia w rodzinie, które zostały
przygotowane według nowych standardów. Mnożą się w nich zarzuty o "nachalną narrację
doktryny katolickiej".
Recenzenci, m.in. prof. Maciej Kurpisz i dr hab. Jadwiga Bednarek, zalecają, by w
książce "Wędrując ku dorosłości" nie używać sformułowań, że "rodzina jest absolutnie
nie do zastąpienia".

MEN nie odpowiedziało na pytania "Rz" związane z tą sprawą.

Więcej w dzisiejszej "Rzeczpospolitej".

(Rzeczpospolita, PAP/Onet/JM;tsz)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zapisy-o-tradycyjnej-
rodzinie-znikna-z-podreczniko,1,5455266,wiadomosc.ht
ml

39. Data: 2013-03-28 11:40:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> jak już chiron gotóf na czułych wiersz od najgorszej userki
> usenetu, jak sam stfierdził to znaczy spokojna moja splonkowana rzyć ;)
> miedzy krytykami
Splonkowałem Cię jako Rudą, a jak zmieniłaś nick- nie chciało mi się
korygować filtra.Jak nie chcesz ze mną gadać- to nie.Jednak prośba o
wierszyk (byle czuły!) dla mnie- nadal aktualna. Jak się wstydzisz- to na
priv :-).
Póki co- odplonkowuję dziś każdego- to skutek spowiedzi świętej:-). Ghost-
nie musisz się na mnie wciąż rzucać- nawet, jak Cię nie czytam. Nie musisz-
co oznacza, że możesz. Robisz to więc ze swojej własnej woli. Masz okazję
potrenować sobie swoje relacje z ludźmi.
p.s.
a co Ci Ghost własciwie przeszkadza, że proszę Izkę o wiersz?

40. Data: 2013-03-28 11:55:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> a co Ci Ghost własciwie przeszkadza, że proszę Izkę o wiersz?

To klamstwo jest podwojne. Ani mi nie przeszkadzaloby* (proszenie), ani iske
nie prosisz.

Marsz do konfesjonału nazad!

*Natomiast skomlace wyludzanie za cudze, degustujace jest. Pamietam, jak
kiedys zadalem pytanie na grupie po jakijes tam niebytnosci, i ktos mi
udzielil odpowiedzi. Na co Ty miedzy wodke i zakaske "a co nam za to teraz
dasz?" - tak wlasnie sie przedstawiles na dzien dobry: "zaplac mi (no niby
'nam') za cudza zasluge".

Obozy koncentracyjne w czasie II WS
Rodzinna atmosfera...
Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/