czas na małżeństwa grupowe

41. Data: 2013-03-28 13:56:44

Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 16:10:31 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Biologia, człowiek jest poligamiczny, to zazdrosna biedota zabroniła
> dobrostanu, padlina.

Niom, ty byś se po-poligamizował, a kto odpowiedzialność za plony
poniesie???
No jasssne, BABA :->
--
XL

42. Data: 2013-03-28 13:59:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 17:00:01 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ale wtedy cała grupa zaprotestowała: tak nam się żyje
> znacznie lepiej. Marysia i Zosia oraz Janek pracują, a Kasia opiekuje
> się trójką dzieci, oczywiście przy pomocy pozostałych.

Komuna po prostu, rzecz znana w Usiech za czasów hippisów. Wielkie mi halo.
Broni ci ktoś pracować? Tylko znajdź trzy frajerki 333-)
:->
--
XL

43. Data: 2013-03-28 14:01:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Mar 2013 01:17:49 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> - Zależy nam, by w książkach dla uczniów znalazły się treści odzwierciedlające to,
co faktycznie dzieje się w społeczeństwie, czyli nie tylko obraz rodziny jako mamy,
taty i dzieci, ale także inne rodzaje rodzin - tłumaczy Mirosława Makuchowska,
wiceprezes Kampanii Przeciw Homofobii. Jak pisze gazeta, konserwatywni recenzenci
podręczników zaczynają być odsuwani przez resort edukacji.
> Ofensywa ta przynosi już pierwsze efekty. Ośrodek Rozwoju Edukacji (podlega MEN)
wydał zalecenia dotyczące szkoleń dla recenzentów podręczników. "Rz" dotarła też do
dwóch recenzji podręczników wychowania do życia w rodzinie, które zostały
przygotowane według nowych standardów. Mnożą się w nich zarzuty o "nachalną narrację
doktryny katolickiej".
> Recenzenci, m.in. prof. Maciej Kurpisz i dr hab. Jadwiga Bednarek, zalecają, by w
książce "Wędrując ku dorosłości" nie używać sformułowań, że "rodzina jest absolutnie
nie do zastąpienia".

Rodzice się wypowiedzą. Nie poślą dzieci do szkół, gdzie się pedalstwo i
lesbijstwo promuje.
--
XL

44. Data: 2013-03-28 14:03:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Mar 2013 12:40:29 +0100, Chiron napisał(a):

> a co Ci Ghost własciwie przeszkadza, że proszę Izkę o wiersz?

Gostkowi przeszkadza każda możliwość porozumienia między ludźmi, z których
jedno NIE JEST przez niego lubiane 333-)

--
XL

45. Data: 2013-03-28 17:31:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 07:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w
wiadomościnews:397b9b8a-a6ad-48cb-9819-8290977eb209@
y4g2000yqa.googlegroups.com...

h11g2000vbf.googlegroups.com...

ekst=2780

> No i SB komuch wkleił, który manipuluje skrajnie niedorozwiniętą
> komuszą patologią
> =========
>
> To co- znowu zamiast argumentu inwektywa? Facio ją broni jak lew- a Ty mu z
> SB wyjedżasz. Jak on był w SB, to Ty jesteś w kółku różańcowym
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> --
>
> Chiron

Bo to SB taka mentalność by zawsze głosić propagande zakłamania którą
się wtyka bezmyślnym idiotą za komuny była powszechna, komuna się
skończyła ale mentalność trudno zmienić więc będzie wmawiał ludziom że
ziemia jest płaska bo tego chce nowy mocodawca.

46. Data: 2013-03-28 17:34:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 09:17, m...@g...com wrote:

> Zapisy o tradycyjnej rodzinie znikną z podręczników? Nowe pomysły MEN
>  dzisiaj, 07:10
>
> Z podręczników biologii, wiedzy o społeczeństwie i wychowania do życia w rodzinie
mogą zniknąć fragmenty odwołujące się do tradycyjnych wartości - pisze
"Rzeczpospolita". Chodzi o "uwrażliwienie na kwestie związane z równym traktowaniem,
w tym ze względu na orientację seksualną".
> [...]
nie do zastąpienia".

>  MEN nie odpowiedziało na pytania "Rz" związane z tą sprawą.

rodzinie-znikna-z...

Bo biologia i nauka opiera się na faktch a nie na tradycyjnych
uprzedzeniach , więc jak na biologii uczyć się biologii jak biologia
uzasadnia homo norma.?

47. Data: 2013-03-28 17:36:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 14:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Niom, ty byś se po-poligamizował, a kto odpowiedzialność za plony
> poniesie???
> No jasssne, BABA :->
> --
> XL

Właśnie poligamia gwarantuje kochance status małżonki, czyli daje
prawa a nie odbiera. Teraz kochanka po latach nielegalnego związku
pozostaje z niczym.

48. Data: 2013-03-28 17:39:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 14:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Komuna po prostu, rzecz znana w Usiech za czasów hippisów. Wielkie mi halo.
> Broni ci ktoś pracować? Tylko znajdź trzy frajerki 333-)
> [...]

Nie biologia ludzie są poligamiczni dlatego w monogami istnieje
kochanka i prostytutka bo człowiek jest poligamiczny i trzeba przestać
zamiatać drugiego faceta kochanka pod dywan społeczny.

49. Data: 2013-03-28 17:41:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 15:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
absolutnie nie do zastąpienia".

> Rodzice się wypowiedzą. Nie poślą dzieci do szkół, gdzie się pedalstwo i

Ale taka jest norma naukowa, trzeba się uczyć że homo normalne bo jest
normalne, a jak wiocha zaburzona trzeba to wyprostować.

50. Data: 2013-03-28 21:05:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Rodzice się wypowiedzą. Nie poślą dzieci do szkół, gdzie się pedalstwo i
> lesbijstwo promuje.

Innych nie będzie. Nie poślą- zabiorą do domu dziecka.

--

Obozy koncentracyjne w czasie II WS
Rodzinna atmosfera...
Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/