czasami

121. Data: 2011-07-29 11:25:37

Temat: Re: czasami
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 12:55, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> To również dzieje samo :) Zupełnie inaczej odbieram rzeczywistość
> spożywczych marketów na czczo i najedzony. Wodne roztwory etanolu
> również często mile ją modyfikują, o substancjach harcorowych już
> nawet nie wspomnę :)

Samo się dzieje? Dobre! ;)))

Ewa

122. Data: 2011-07-29 11:31:48

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

> Samo się dzieje? Dobre! ;)))

No czasami samo całkiem, a czasami wspomagane demonstracjami naszych
kaprysów :)))

pzdr
olo

123. Data: 2011-07-29 11:33:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lip, 21:53, Hanka <c...@g...com> wrote:
> Nie odnosisz czasem wrazenia, że ominelo Cie,
> w Twoim zyciu, pare fajnych chwil?...
> Ze 'mogło byc inaczej', albo, ze 'inni maja / mieli lepiej'
> (ciekawiej, weselej, itp) ?
>
> Swiadomość niemoznosci jakichkolwiek 'powtorek'
> - czyz nie jest niekiedy przygnebiajaca?
>
> Nie nie, to nie som bul-bule egzystencjalne,
> po prostu niech ktos zabierze ode mnie
> ten cholerny deszcz...

"...w zyciu wazne sa tylko chwile..."

124. Data: 2011-07-29 12:03:57

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 13:25, medea pisze:

> IMO to, o czym piszesz, w _czystej_formie_ jest nieosiągalną utopią. Ale
> oczywiście może być jakimś dążeniem.
>
> BTW Na czym w takim opierasz swoją samoocenę, jeżeli w ogóle takie
> pojęcie ciebie dotyczy?
>
> Ewa

Dobre pytanie. Obiecujace zrozumienie, choc szacuje, ze chyba nie
wczesniej niz za jakis rok.
A do czego tak bardzo potrzebna jest ci samoocena, ze nie potrafisz sie
bez niej obejsc?
W ciagu powiedzmy tygodnia slysze rozne skrajne opinie o sobie, od
najgorszej do najlepszej.
To jaki wlasciwie jestem, nagorszy, najlepszy, czy po srodku?
I bonusik: na jednej szali wagi uczynkow sa np. moje 2 kradzieze osob
lub isntytucji 'zamoznych', ktore ich nawet nie odczuly, a na drugiej 3
niekradzieze - niewykorzystane okazje przywlaszczenia sobie czyjegos
mienia, np. znalezionej portmonetki biednej emerytki, a wiec zgodnie ze
swoja wolna wola wybralem dobro, co wiec wobec tego przewazy szale? ;)

125. Data: 2011-07-29 12:17:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 14:03, Lebowski pisze:

> [...]
> najgorszej do najlepszej.
> To jaki wlasciwie jestem, nagorszy, najlepszy, czy po srodku?

Hm, faktycznie można wpaść w niezły zakręt, o ile się SAMOocenę w pełni
uzależnia od opinii innych osób. Mam dojść do wniosku, że nie doszedłeś
jeszcze do świadomej oceny własnej osoby, czy jednak poczekać do tego
pełnego zrozumienia, do którego dojdę dopiero za rok? ;)

> [...]
> mienia, np. znalezionej portmonetki biednej emerytki, a wiec zgodnie
> ze swoja wolna wola wybralem dobro, co wiec wobec tego przewazy szale? ;)

A to już zależy od tego, czy tych dwóch kradzieży na instytucjach
zamożnych dokonałeś też w pełni dobrowolnie, czy może pchnęły cię do
nich nieujarzmione, zniewalające żądze posiadania dóbr majątkowych. ;)

Ewa

126. Data: 2011-07-29 12:28:31

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 14:17, medea pisze:

> [...]
> jeszcze do świadomej oceny własnej osoby, czy jednak poczekać do tego
> pełnego zrozumienia, do którego dojdę dopiero za rok? ;)

Napisalem rok?
Ech, czlowiek to jednak zawsze jest naiwny i uparcie chce wierzyc, ze
jego blizni nie jest az takim cwokiem, jak jemu sie wydaje.
Oczywiscie prawidlowy okres powinien miec brzmienie: min. 2 lata przy
prawidlowym odzywianiu, wypoczynku i przychylnosci Bozej.

127. Data: 2011-07-29 12:51:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 14:28, Lebowski pisze:

> [...]
> Oczywiscie prawidlowy okres powinien miec brzmienie: min. 2 lata przy
> prawidlowym odzywianiu, wypoczynku i przychylnosci Bozej.

Mnie nie przeszkadza. Im dłużej dochodzę, tym lepiej. ;)

A co spowodowało uruchomienie tej gorszej półkuli u ciebie?

Ewa

128. Data: 2011-07-29 13:01:23

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 14:51, medea pisze:

> Mnie nie przeszkadza. Im dłużej dochodzę, tym lepiej. ;)
>
> A co spowodowało uruchomienie tej gorszej półkuli u ciebie?
>
> Ewa

Prawdopodobnie zbyt duże zaangazowanie tej 'lepszej' u ciebie.
Choc pewnie, nie uswiadomilas sobie jeszcze do konca tego co sama
napisalas:
"Tego nie da się wyeliminować, zwłaszcza że pierwszą "samoocenę" fundują
nam inni - przede wszystkim rodzice (to też nazwałam "samooceną
pokoleniową", czyli ten cały bagaż ocen, w który wrastamy od dziecka).
Oczywiście z czasem każdy "dorabia się" swojej (w większym bądź
mniejszym stopniu), bardziej obiektywnej oceny, i jest ona oparta o
większą ilość "kategorii" (umownie), jest bardziej uniwersalna. Wydaje
mi się jednak, że ta pierwsza tkwi w nas najmocniej i determinuje jej
późniejsze zmiany".
Czyja wiec tak naprawde jest twoja SAMOocena i do czego jest ci tak
potrzebna?

129. Data: 2011-07-29 13:12:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 15:01, Lebowski pisze:

> [...]
> najmocniej i determinuje jej późniejsze zmiany".
> Czyja wiec tak naprawde jest twoja SAMOocena i do czego jest ci tak

Hm, przez moment wydawało mi się, że nie rozmawiam z dzieckiem, ale być
może to założenie było błędne.
Moja samoocena nie polega na stwierdzeniu, czy jestem najgorsza, czy
najlepsza, ani nawet na niczym pośrednim. Stanowi natomiast oszacowanie
wszystkich składowych oraz ewentualnych możliwości i słabości.

Ewa

130. Data: 2011-07-29 14:04:02

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie, roszczenie jest wtedy, kiedy Ty czegoś się od innych domagasz.
> Rościsz sobie. :)
zanim stracisz cierpliwość, przyznasz mi rację, że należy ją wyrazić
używając słów: żądam, oczekuję albo chciałabym?

kiwiko

Obrazek z tramwaju
Re: Hold pamieci
Co tu tak pusto?