cze oll!

1. Data: 2001-11-22 15:29:05

Temat: cze oll!
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradźcie, od kilku tygodni mam taką zawiechę że aż przykro i jak ktoś do
mnie mówi to ,,jak grochem o ścianę"

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Viadro
u...@i...pl

1. Data: 2001-11-22 17:29:51

Temat: Czosnkiem oczy posmaruj
Od: "laTroiX" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
| poradźcie, od kilku tygodni mam taką zawiechę że aż przykro i jak ktoś do
| mnie mówi to ,,jak grochem o ścianę"

Podobno najlepszym sposobem jest posmarowanie oczu czosnkiem.

1. Data: 2001-11-22 20:39:33

Temat: Re: cze oll!
Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradźcie, od kilku tygodni mam taką zawiechę że aż przykro i jak ktoś do
> mnie mówi to ,,jak grochem o ścianę"

Już Ci raz ktoś zwrócił uwagę na kodowanie... faktycznie, jak grochem o
ścianę.
Czasem tak bywa...

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

1. Data: 2001-11-22 22:00:06

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> napisał
w wiadomości news:9tjnsm$96l$1@riot.atman.pl...

> Już Ci raz ktoś zwrócił uwagę na kodowanie... faktycznie, jak grochem o
> ścianę.
> Czasem tak bywa...

Sam(a) widzisz

Viaderko

1. Data: 2001-11-23 15:33:38

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

1. Data: 2001-11-23 17:18:53

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> napisał
w wiadomości news:9tlqb3$13l8$1@riot.atman.pl...

> ? <======= no widzisz nawet niezauważyłem że chłopak/ mężczyzna
jesteś(:P

Viaderko

1. Data: 2001-11-24 13:28:27

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juliusz 'Julas' Gonera"
> Już Ci raz ktoś zwrócił uwagę na kodowanie...

A Szanowny Pan też nie ma nic w nagłówku o prawidłowym kodowaniu :(
Prawidłowo skonfigurowany OE do pracy z polskimi literami (i nawet jak ktoś
narodowych znaków nie używa powinien też mieć skonfigurowanego OE dla
polskich liter, bo w momencie cytowania jakiegoś "Polaka" psuje mu polskie
litery w cytatach) powinien generować w nagłówku naszego artykułu (wejście
do nagłówka: Właściwości/ zakładka "szczegóły") następujące linie:
Dzięki tym wpisom każdy fachowy czytnik newsów na świecie nie powinien mieć
problemu z prawidłowym odczytem polskich ogonków, bo dostosowuje się
automatycznie do zadeklarowanego kodowania ISO 8859-2.
Większość Ołtlokowców na grupie nie ma tych linii w swoich nagłówkach (w
wyniku nie skonfigurowania) i potem się dziwić, że jest taka niechęć do
pisania w języku polskim (piszą po polskawemu), bo takie nieskonfigurowane
OE nie jest rozpoznawane przez inne czytniki i są krzaki.
A przecież wystarczy usiąść 5 minut nad OE i go poprawnie skonfigurować i
nie wstydzić się więcej swojej ojczystej pisowni i używać polskich liter do
bólu, bo jednak mimo wszystko artykuł zawierający polskie znaki jest
bardziej zrozumiały i nie ma niedomówień typu łaska = laska :)))))))
Jak ktoś na świecie przy takim skonfigurowaniu OE ma problemy z prawidłowym
wyświetlaniem polskich znaków to może sobie wyrzucić taki lipny czytnik do
śmieci.
Jak ktoś jest niekumaty w tych sprawach to mogę podesłać mój łopatologiczny
opis (sporządzony przez łopatologa - czyli mnie :) ) prawidłowej
konfiguracji programu Outlook Express dla polskich liter.

--
TNIJ CYTATY!!!

1. Data: 2001-11-24 14:34:49

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś(:P

Weź odstaw tego kompa i wyjdź gdzieś ze znajomymi. A jeśli takowych nie
posiadasz to już Twoja wina...

1. Data: 2001-11-24 20:54:40

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" :

> Weź odstaw tego kompa i wyjdź gdzieś ze znajomymi. A jeśli takowych nie
> posiadasz to już Twoja wina...

A może jednak lepiej by było nie reagować do czasu aż Viadro się zapełni;) ?
E.

1. Data: 2001-11-24 21:18:21

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jednak lepiej by było nie reagować do czasu aż Viadro się zapełni;)
?

No to ja właśnie zapełniam ;)
Ale jak jeszcze raz, w jakikolwiek sposób przytruje na grupie o oczywistym
bezsensie życia to już nie odpowiem.

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

skłoność do reklam a płeć
broker&serwer
Zimbardo 3
kilka naurotyzmow o sobie samym...
Metodologia badan kierowcow za zachodnia granica