czego najbardziej sie boisz ?

1. Data: 2001-12-05 18:07:37

Temat: czego najbardziej sie boisz ?
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio uslyszalam takie pytanie....
i nie za bardzo wiedzialam co odpowiedziec....:|
ciekawa jestem jakie sa Wasze najgorsze lęki ......
czekam na spontaniczne lub przemyslane odpowiedzi

Pozdrawiam
Aedrin

1. Data: 2001-12-05 18:32:28

Temat: Re: czego najbardziej sie boisz ?
Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedząc czego boi się człowiek mamy nad nim niezłą przewagę ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-12-05 19:40:47

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedząc czego boi się człowiek mamy nad nim niezłą przewagę ;-)

Kalectwa, utraty samodzielnosci.

1. Data: 2001-12-05 20:49:57

Temat: Odp: czego najbardziej sie boisz ?
Od: "***glabaska***" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio uslyszalam takie pytanie....
> i nie za bardzo wiedzialam co odpowiedziec....:|
> ciekawa jestem jakie sa Wasze najgorsze lęki ......
> czekam na spontaniczne lub przemyslane odpowiedz

Kiedys bardzo balam sie ciemnosci...horrorow...duchow...
jazdy samochodem..
Teraz boje sie utraty moich najbllizszych ich choroby....smierci...
samotnosci...
Doroslam mimo sprzeciwu.

--
Agnieszka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-12-05 21:02:12

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aedrin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ciekawa jestem jakie sa Wasze najgorsze lęki ......
> czekam na spontaniczne lub przemyslane odpowiedzi

boje sie ze kiedys stane ze wschodzacym sloncem ktore rzuci moj cien i
zdradzi mnie za najblizszym naroznikiem. i moze byc to moja ostatnia chwila
jesli zza niego wyskoczy jakis szaleniec z pistoletem
:)
sleepindog

1. Data: 2001-12-05 22:32:00

Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aedrin <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c0e6327$...@n...vogel.pl...
> ostatnio uslyszalam takie pytanie....
> i nie za bardzo wiedzialam co odpowiedziec....:|
> ciekawa jestem jakie sa Wasze najgorsze lęki ......

Chyba kazdy boi sie utraty kogos bliskiego, kalectwa, a po wydarzeniach 11
wrzesnia wojny...

Alienkaa

1. Data: 2001-12-05 22:55:54

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawa jestem jakie sa Wasze najgorsze lęki ......
> czekam na spontaniczne lub przemyslane odpowiedzi

zdecydowanie samotności...
pzd
tysia

1. Data: 2001-12-06 00:39:20

Od: "ojpet" <o...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja teraz najbardziej boję się bezrobocia, czyli pozbawiania środków na
własne utrzymanie.
ojpet

Użytkownik Wilczek <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ult95$66i$...@k...task.gda.pl...

1. Data: 2001-12-06 00:44:28

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojpet" <o...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja teraz najbardziej boję się bezrobocia, czyli pozbawiania środków na
> własne utrzymanie.
> ojpet

A ja takich "głodnych wilczków";) jak Wilczek :))
E.

1. Data: 2001-12-06 01:00:00

Od: "Coco" <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiego momentu, gdy dojde do wniosku, ze nie jestem juz dla nikogo wazna i nikomu
potrzebna i jak
umre, to nikt tego nawet nie zauwazy. Jednym slowem - SAMOTNOSCI (w tlumie)

Coco

:
: Pozdrawiam
: Aedrin