czeresnie

1. Data: 2006-07-04 05:58:23

Temat: czeresnie
Od: "Jgirl" <i...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam tego wielgachne wiadro i za maly przerob zeby uchronic
przed zepsuciem.
Co mozna z tego zrobic, zeby sie nie narobic, a zeby bylo
dobre? Czy niestety mam marzenia scietej glowy i trzeba sie
bedzie zamknac w kuchni, a jesli tak to pytanie jak wyzej?

2. Data: 2006-07-04 06:10:56

Temat: Re: czeresnie
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jgirl napisał:

> [...]
> Co mozna z tego zrobic, zeby sie nie narobic, a zeby bylo
> dobre? Czy niestety mam marzenia scietej glowy i trzeba sie
(...)

Nalewkę/wino...

PWZ

3. Data: 2006-07-04 06:47:17

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jgirl" <i...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> dobre? Czy niestety mam marzenia scietej glowy i trzeba sie
> bedzie zamknac w kuchni, a jesli tak to pytanie jak wyzej?

Mozna zamrozić, mozna włożyc do słoików przesypując warstwy cukrem.

Monika

4. Data: 2006-07-04 08:04:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w tym roku trochę zamroziłam (wydrylowanych, ale z tym dużo pracy) i będę
robiła mój ulubiony kompot:

Całe, umyte czereśnie wkładamy do słoików. Podgrzewamy wodę i dodajemy do
niej cukier (około 30 dag na litr wody) - można mniej, bo czereśnie są
słodkie. Zalewamy gorącą zalewą i zamykamy słoiki.
Uwielbiam ten kompot.
Smacznego

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

5. Data: 2006-07-04 08:22:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jgirl" <i...@g...pl.invalid> wrote in message
> [...]
> dobre? Czy niestety mam marzenia scietej glowy i trzeba sie
> bedzie zamknac w kuchni, a jesli tak to pytanie jak wyzej?

Wydrylować, czyli usunąć pestki!
Zasypać cukrem (obficie) w jakimś słoju.

6. Data: 2006-07-06 08:20:43

Od: <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamrozić w woreczkach śniadaniowych.Nie narobisz się,a zimie po rozmrożeniu
pychota.

cubryca
mrożenie fasolki i bobu
urządzonko do espresso