czerwona herbata

1. Data: 2006-04-20 19:05:44

Temat: czerwona herbata
Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegoś czasu mam zamiar regularnie pić czerwoną herbatkę. Zaopatrzyłam się już w
BIO-ACTIVE pu erh oraz PU-ERH vitax-u i są po
prostu śmierdzące! Strasznie odrzuca mnie ich zapach, smak jeszcze jakoś ścierpię.
Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny
zapach?? Nie pomaga wstrzymywanie oddechu, słodzenie oraz sok z cytryny ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

2. Data: 2006-04-20 19:19:34

Temat: Re: czerwona herbata
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue wrote:
> [...]
> prostu śmierdzące! Strasznie odrzuca mnie ich zapach, smak jeszcze
> jakoś ścierpię. Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny

Ta o smaku Earl Grey jest stosunkowo najmniej szuwarowo-bagienna.

--
JoP

3. Data: 2006-04-20 19:23:56

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue wrote:
> [...]
> jakoś ścierpię. Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny
> zapach?? Nie pomaga wstrzymywanie oddechu, słodzenie oraz sok z

Ja w ogole nie czuje tego zapachu :) Ale przez kilka lat pilam zielona
herbate i lube tez przerozne ziolka. Bardzo zmaczna jest z Bio-Active
czerwona z mieta i wanilia.
http://bio-active.pl/sklep/p111-Pieciogwiazdkowy-pu-
erh-premium-50x2g.html

A dzisiaj kupilam sobie z grejfrutem [i jest taka z malina] - bardzo mocno
pachnie owocem.

Zazula

4. Data: 2006-04-20 19:24:06

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" napisał w wiadomości

> Ta o smaku Earl Grey jest stosunkowo najmniej szuwarowo-bagienna.

Tylko Bio-Active, bo Vitax to niestety jakiś wywar z trocin.
A na smrodek pomaga też przestudzenie. Chłodna herbata jest lepsza, a działa
tak samo.

pzdr,
Aga

5. Data: 2006-04-20 19:33:01

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Blue wrote:

> [...]
Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny
> zapach?? Nie pomaga wstrzymywanie oddechu, słodzenie oraz sok z cytryny ;)

Przerzuc sie na tabletki z czerwona herbata. Najlepsze sa Bio-Active
(bez chromu i innych dranstw).

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

6. Data: 2006-04-20 19:39:14

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue wrote:
> [...]
Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny
> zapach?? Nie pomaga wstrzymywanie oddechu, słodzenie oraz sok z cytryny ;)

Nie przesadzaj z tą herbatą, bo wypłukuje podobno magnez(s?) Wiem, że na
100% cos wypłukuje nie jestem tylko pewna, że właśnie to. Słodzenia też
nie ma sensu, jeżeli picie jej sprawia Ci ból, to slodzenie chyba
zmniejsza jej skuteczność, więc po co się męczyć...
Myle sie?
PS. dla mnie jest to tragedia, raz sobie zrobiłam i nie byłam w stanie
dopić do końca, czułam cały czas krowi placek fee.

7. Data: 2006-04-20 19:49:14

Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| PS. dla mnie jest to tragedia, raz sobie zrobiłam i nie byłam w stanie
| dopić do końca, czułam cały czas krowi placek fee.

Kupię sobie z cynamonem i wanilią podobno ładnie pachnie ;)
a o magnez się nie martwie, od jakiegoś czasu biorę jedną tabletkę dziennie na
skurcze mięśni, więc nie powinno być aż tak źle ;)

8. Data: 2006-04-20 19:52:56

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Blue napisał:

> [...]
> po prostu śmierdzące! Strasznie odrzuca mnie ich zapach, smak
> jeszcze jakoś ścierpię. Czy może któraś z was wie jak zabić ten

Jedyna rada: przyzwyczaić się, a szybko to przychodzi. (no albo
przestać się męczyć;)
Pierwsze skojarzenie po pierwszym łyku zielonej - papierosy &
nieświeża ryba.
Pierwsze skojarzenie po pierwszym łyku czerwonej - bagniste błoto.

A teraz żyć bez nich nie mogę od lat kilku :). Zieloną pijam bez
niczego, czerwoną lubię z cukrem. Próbowałam tą Earl Gray i faktycznie
jest całkiem całkiem, ale zbytnio smakuje jak czarna w sumie, ale
lubię i kupuję ;). A czerwona BIO-ACTIVE o smaku tutti-frutti to
ciekawa mieszanka, sztuczny i słodki aromat owocowy zapewniam że
skutecznie pokrywa smak czerwonej, tylko który dla Ciebie byłby
gorszy? ;). Ja wprawdzie wypiłam całe opakowanie, ale więcej nie
kupię.. ;)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

9. Data: 2006-04-20 20:03:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Ta o smaku Earl Grey jest stosunkowo najmniej szuwarowo-bagienna.

ee. tylko czysta puer, najlepsza z dostepnych w zwyklych
sklepach jest taka w kostkach, w Chinach pakowana. ziemisty
smak, to jest to :)

-- kasica

10. Data: 2006-04-20 20:26:28

Od: "icegirl" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Blue napisał(a):
> [...]
Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny
> zapach?? Nie pomaga wstrzymywanie oddechu, słodzenie oraz sok z cytryny ;)

Ku swojemu zdziwieniu, lubię czerwoną - ale tylko Bio Active, Earl
Grey, do której dodaję skórkę pomarańczową.
Fajnie smakuje. :)

Pozdrawiam,

i.

SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?
wsparcie stylistyczne, katowice i okolice