czerwony pieprz - gdzie?...

1. Data: 2006-11-01 16:35:51

Temat: czerwony pieprz - gdzie?...
Od: "API" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam od dluzszego czasu czerwonego pieprzu, nie marynowanego, lecz
zwyklego - suszonego. Czy ktos widzil go gdzies w pl? Wiem, ze jest w
torebeczkach z pieprzem kolorowym, ale nie zamierzam bawic sie w
kopciuszka :]
Szukalem juz w kilku hipermarketach i delikatesach, ale niestety nie
znalazlem :(

pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-11-01 16:45:43

Temat: Re: czerwony pieprz - gdzie?...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

API napisał(a):
> [...]
> kopciuszka :]
> Szukalem juz w kilku hipermarketach i delikatesach, ale niestety nie

np. w wirtualnym leclercu...
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=12969&
pkt_id=&pro_id=&char_id=
Mars

3. Data: 2006-11-01 16:53:09

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

API napisał(a):
> [...]
> kopciuszka :]
> Szukalem juz w kilku hipermarketach i delikatesach, ale niestety nie

W Krakowie na Starym Kleparzu jest tuż za wejściem duże stoisko z
przyprawami, są tam kolorowe pieprze pokopciuszkowane juz, są i
pomieszane, czerwony oczywiście tez jest. Jak i mnóstwo innych przypraw.
Może tam, gdzie mieszkasz tez jest plac targowy dobrze zaopatrzony?

Ewentualnie poproś kogoś z Krk o przysłanie ;)
--
pa, BBjk

4. Data: 2006-11-01 19:13:22

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "API" <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> kopciuszka :]
> Szukalem juz w kilku hipermarketach i delikatesach, ale niestety nie

W hotelu Westin w Warszawie, w pokoju obok truskawek, gruszek i jabłek była
miseczka pieprzu czerwonego. W związku z tym, że też nigdzie nie mogłam go
kupić, przywiozłam go do domu. Możesz wynająć pokój w Westinie, zawsze to
jakiś sposób... ;)
Pozdrawiam
Teli.

5. Data: 2006-11-01 22:33:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 1 novembre 2006 ŕ 17:35:51, dans
<1...@i...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> Szukam od dluzszego czasu czerwonego pieprzu, nie marynowanego, lecz
> zwyklego - suszonego.

A w jakim celu ? Czyli do czego to sluzy, ten pieprz ?

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2006-11-01 22:44:40

Od: "Ula Kifer" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

API <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
> zwyklego - suszonego. Czy ktos widzil go gdzies w pl? Wiem, ze jest w
> torebeczkach z pieprzem kolorowym, ale nie zamierzam bawic sie w

Nie chcę się czepiać, tylko się upewniam - chodzi o pieprz zwany słuszniej
różowym, a tak naprawdę będącym owocami szinusowymi (http://tnij.org/szinus)?
Takie pomarszczone kuleczki o słodko-pikantym smaku? Jeśli tak, to
przynajmniej w Wawie jest on do dostania - np. Piotr i Paweł (co prawda pod
nazwą "owoce róży"), Alma, Duka, w porywach nawet Leclerc. Sądzę, że jest
szansa też w sklepach internetowych. Nie trzeba buchać z hoteli ;-)

A co do zastosowania... Smak tej przyprawy jest rewelacyjny, dodaje bardzo
ciekawej nuty np. sosom serowym, szpinakowym. Ponoć pasuje też do niektórych
deserów, ale nie próbowałam.

7. Data: 2006-11-02 02:08:17

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kifer wrote:

Smak tej przyprawy jest rewelacyjny, dodaje bardzo
> ciekawej nuty np. sosom serowym, szpinakowym. Ponoć pasuje też do niektórych
> deserów, ale nie próbowałam.

Owszem, jadlam truskawki w syropie z bialego wina (Gewurztraminer), z
lodami waniliowymi, posypane czerwonym pieprzem. Znakomite.

MB

8. Data: 2006-11-02 09:30:26

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

w w-wie przy hali na koszykach (ale nie wewnatrz) jest sklep z przyprawami
tam maja pieprz czerwony

pozdrawiam WM

9. Data: 2006-11-02 16:39:54

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

API wrote:
> [...]
> kopciuszka :]
> Szukalem juz w kilku hipermarketach i delikatesach, ale niestety nie

Ja kupowałam u tego osobnika na allegro:
http://allegro.pl/item138954079__pieprz_czerwony_az_
25_gramow_.html
Proszę mnie nie wykląć za linka. :)
Pozdrawiam.
Justyna

10. Data: 2006-11-02 17:30:03

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R.i.P. napisał(a):

> Ja kupowałam u tego osobnika na allegro:
> [...]
tanio ma te przyprawy...
az podejrzanie tanio...
nie zwietrzale aby albo z odzysku popowodziowego ???
Mars

patelnia ,forma do orzeszków -pilnie :)
Grochówka bez wiatrów
ZLODZIEJE