czesc

1. Data: 2000-11-20 18:30:48

Temat: czesc
Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to bardzo ciekawe doswiadczenie
kiedy czytam o sobie wypowiedzi ludzi
ktorzy tak naprawde nic o mnie nie wiedza

wszyscy jestescie bardzo madrzy i doswiadczeni zyciowo
z tego co wywnioskowalem z odpowiedzi

kazdy z was przezyl juz wszystko
i juz wszystko wiecie o calym tym swiecie i zyciu :))

zadalem pytanie a wy zmieszaliscie mnie z blotem
jakbym zrobil cos zlego , cos czego nikt jeszcze nigdy nie zrobil

na tym polega cala ta wasza psychologia ???

i dziekuje

2. Data: 2000-11-20 19:33:03

Temat: Re: czesc
Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"seco" <s...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
> jakbym zrobil cos zlego , cos czego nikt jeszcze nigdy nie zrobil
> na tym polega cala ta wasza psychologia ?

przyzwyczaj sie...:)
na grupach dyskusyjnych
trzeba miec takie alter ego
trzeba byc dwulicowym
nie probuj sie uzewnetrzniac, ani okazywac uczuc
:)
czasem ludzie maja zly dzien i milo jest tak
"dokopac" komus
pocieszajacy jest fakt, ze nie wszyscy tacy sa
nie bierz sobie za bardzo do serca
ty sam znasz sie na tyle aby stwierdzic czy
czyjes opinie o tobie maja sens czy nie
btw. kiedys (gdzies rok temu)
na tej grupie mozna bylo spotkac
bardzo fajnych ludzi (np. moj ulubiony "machalas")
wykruszyli sie...
wiesz juz dlaczego?
:)))

pozdrawiam cie cieplutko
misia

3. Data: 2000-11-20 19:59:25

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"seco" <s...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
>
> zadalem pytanie a wy zmieszaliscie mnie z blotem
> jakbym zrobil cos zlego , cos czego nikt jeszcze nigdy nie zrobil

ZYCIE

> na tym polega cala ta wasza psychologia ???

a co rozumiesz pod pojeciem psychologia > myslales ze spotkasz tutaj ludzi
ktorzy obejma ci poplacza nad twoim losem.... jaki ty biedny jestes ? co cie
spotkalo ze uwazasz ze powinnismy ci wspolczuc ? czasami ludzie zazucaja
blache problemy.. ja wiem ze kazdy ma swoje i dla niego one sa
najwazniejsze, ale to jest grupa gdzie znajdujemy razem rozwiazania ... a sa
one zroznicowane w zaleznosci od pogladow/przezyc... i czasami ludzie wstaja
lewa noga i twoje prosby o litosc i wspolczucie zucaja ich na lopatki....
powiem tak jak mawia moj dowodca... ZYCIE

> pozdrawiam
> i dziekuje

nie ma za co ;)

pozdrawiam