cześć!!! :)))))

1. Data: 2001-10-17 18:47:52

Temat: cześć!!! :)))))
Od: "Harry'nka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!!!
Mam 15 lat i fascynuje mnie psychologia, filozofia i inne takie, także w
wydaniu książkowym. Kiedyś może będę psychologiem tak jak pewnie większość z
was.Tylko nie wiem jakie książki czytać. Jedyne znane mi tytuły to lektury i
oczywiście Harry Potter. A chciałabym studiować psychologię tylko nie mam
pojęcia co się zdaje na egzaminach. Czy dostanę jakąś sytuację do
przeanalizowania czy coś innego?!? Jakie książki mam czytać? z czego się
uczyć? napewno m.in. z waszej grupy, dlatego będę się włączać do niektórych
dyskusji i przedstawiać swoje poglądy, tylko proszę o wyrozumiałość.

pozdrowionka
Harry'nka :-)))

1. Data: 2001-10-17 20:03:00

Temat: RE: cześć!!! :)))))
Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

>Cześć!!!!!

no cześć!!!
:-)

i pozdrowionka
już nie jestem najmłodsza :-)))
agnieszka (guniek)

Psy. Z tymi studiami to spokojnie- masz jeszcze czas.
A czego tu się uczyć?
Zależy gdzie chcesz studiować, egzaminy są bardzo różne.
Ale jedną radę Ci dam - powaznie traktuj bilolę i chemię- będziesz mieć luz
(jeśli chodzi o te przedmioty) na I roku. he he he- ja mam :-)

1. Data: 2001-10-17 20:56:56

Od: "JacKaL" <j...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry'nka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niektórych
> dyskusji i przedstawiać swoje poglądy, tylko proszę o wyrozumiałość.

no hej :)

masz jakies gadu albo icq

chcialbym z toba porozmawiac
zainteresowalas mnie

Moj ICQ UIN:58750390
G-G:3573

Jacek

1. Data: 2001-10-17 22:39:20

Od: "JacKaL" <j...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

ups
mialo na priva isc

1. Data: 2001-10-24 18:32:38

Temat: Odp: cześć!!! :)))))
Od: "Harry'nka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psy. Z tymi studiami to spokojnie- masz jeszcze czas.

No cóż, trzeba myśleć o przyszłości, tym bardziej że jestem ofiarą reformy
szkolnictwa, która [reforma] wprowadza licea profilowane i właściwie już
teraz muszę wiedzieć co chcę w przyszłości robić.

pozdrawiam
Harry'nka

1. Data: 2001-10-25 07:53:52

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydaniu książkowym. Kiedyś może będę psychologiem tak jak pewnie większość z
> was.Tylko nie wiem jakie książki czytać.

Może "Świat Zofii"?
NB: Większość z nas nie jest psychologami : )

> Jedyne znane mi tytuły to lektury i
> oczywiście Harry Potter. A chciałabym studiować psychologię tylko nie mam
> pojęcia co się zdaje na egzaminach.

A na jaką uczelnię będziesz się dostawać?
Ja musiałam uczyć się polskiego, angielskiego, biologii i matematyki.
Pozdrawiam
kohol

Jak sie skutecznie pozbyc trolla , ktory za kazdym razem odpowiada na moje posty ? Re: Bol to 8-my zmysl czlowieka ?
Re: Duchowny jako krajowy Abuse i gwarancja wysokiej etyki krajowego Usenetu ? Re:
jak mi smutno... :-(((
depresja
Znowu wąglik