czeskie nasiona?

1. Data: 2006-11-20 19:10:40

Temat: czeskie nasiona?
Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[znacie czeski, słoweński albo jakiś tani zagraniczny florpak?]
kupowałem drukarkę [laser] w necie. jak zacząłem się dopytwać o
parametry - to sklep przestał odpisywać; wciągnął mnie na czarną
listę. [drukarki jeszcze nie wymieniłem.] teraz chcę rozbudować
swój nowy ogród [ambicje wielkie, - kasy.., coś może, może
widać]. znalazłem florpak. napisałem o katalog. temat podjęli. ale
od tygodnia milczą jak zaklęci. i teraz nie wiem; winny jest strajk
listonoszy, czy znowu palnąłem coś głupiego. na tych nasionach
zależy mi ogromnie [bardziej niż na drukarce] i gdyby znowu, mnie na
czarną listę... [tylko nie wstawiajcie się za mną we florpaku;
może wyjść jeszcze gorzej].
na wszelki wypadek; znacie jakąś niedrogą, solidną zagraniczną
firmę handlującą nasionami drzew?
[może w obcym języku nie zrozumieją, że coś pochrzaniłem w
zmówieniu?]
a przy okazji. najlepsze życzenia dla grzegorza, marty, basi i
wszystkich innych [również dla sporadycznych gości ogrodów i
tabazy]. w znacznej mierze trochę [po i] przed czasem ale, - szczere.

2. Data: 2006-11-20 19:39:38

Temat: Re: czeskie nasiona?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ps.com zgraja1
<z...@w...pl> napisał(a):

> na wszelki wypadek; znacie jakąś niedrogą, solidną zagraniczną
> firmę handlującą nasionami drzew?

Hejka. Może to Cię zainteresuje? :-) http://pl.kpr.sk/
Pozdrawiam klubowo Ja...cki

3. Data: 2006-11-20 19:44:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Nov 2006 11:10:40 -0800, zgraja1 napisał(a):

> a przy okazji. najlepsze życzenia dla grzegorza, marty, basi i
> wszystkich innych [również dla sporadycznych gości ogrodów i
> tabazy]. w znacznej mierze trochę [po i] przed czasem ale, - szczere.

Dziękuję:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-11-20 20:13:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na wszelki wypadek; znacie jakąś niedrogą, solidną zagraniczną
> firmę handlującą nasionami drzew?

http://www.bambusarium.cz/saltaseeds/Salta2006.doc

Kupowałem u nich nasiona. Pisałem po polsku, bo jakbym napisał po czesku,
to dostałbym nasiona czeskich roslin i co mi po takich.
Pozdrawiam.Mirzan

Dziś dostałem od Anglików nasiona ciemierników pełnych i żółtych jeżówek.
Za jedyne 12 funtów.

K U P A Z...
Dalie 1894
kora z topoli
znacie coś zamiast wierzby energetycznej?
sympatyczna grupa!