czeskie ogrody

1. Data: 2003-01-13 10:54:58

Temat: czeskie ogrody
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Watek 2.
Czy po moim wyjsciu kontynuowaliscie dyskusje dlaczego Czesi maja wiecej
ciekawych ogrodów do pokazywania? A moze tylko je lepiej reklamuja? Ciekawa
jestem konkluzji.
Gabi

2. Data: 2003-01-13 12:57:32

Temat: Re: czeskie ogrody
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jlanta Cembrzyńska <G...@i...sosnowiec.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:avu65m$jkb$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> Czy po moim wyjsciu kontynuowaliscie dyskusje dlaczego Czesi maja wiecej
> ciekawych ogrodów do pokazywania? A moze tylko je lepiej reklamuja?

A dużo czeskich ogrodów widzieliscie na tych filmach. Domyslam się, że
dominowały skalne.
Kaśka

3. Data: 2003-01-13 13:04:58

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała:

> A dużo czeskich ogrodów widzieliscie na tych filmach. Domyslam się, że
> dominowały skalne.
Było przedstawionych kilka skalnych, w Sudetach i okolicach Ołomuńca.
Najważniejszy - to znaczy u Grulicha, też był pokazany.
Krzysztof

4. Data: 2003-01-13 14:52:47

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Wilk

> Było przedstawionych kilka skalnych, w Sudetach i okolicach Ołomuńca.
> Najważniejszy - to znaczy u Grulicha, też był pokazany.
> Krzysztof
U Grulicha byłem dwukrotnie,`jest duży teren i fantastyczny naturalny stok
z małymi oczkami wodnymi co stwarza doskonałe warunki dla goryczek.
Ale kolekcji roślin nie ma zbyt imponującej:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

5. Data: 2003-01-13 16:19:17

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale kolekcji roślin nie ma zbyt imponującej:-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Oj ma imponującą kolekcję, ma, tylko jak się to rozłoży na 1,5 hektarach to
"nie ma tłoku". Jak chodziłem z kamerą to trzeba było uważać by nie nadepnąć
bo specjalnych ścieżek prawie nie ma. Wszystko wygląda jakby to sama natura
stworzyła a to ponad 40 lat pracy Pana Grulicha.
Pozdrawiam ciepło Dziadek

6. Data: 2003-01-13 16:44:12

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dziadek

> [...]
> sama natura
> stworzyła a to ponad 40 lat pracy Pana Grulicha.

Owszem, na dole olbrzymia połać Cypripedium calceolus i fantastyczne
Glaucidium palmatum-nie wiem czy równiez sfilmowałes Dianthus erinaceus -
takiej połaci nie spotkałem nigdzie.Wymień ogrody z Czech w których
filmowałeś jestem ciekaw gdyż od wielu lat je odwiedzam.Jest w Polsce
przepiękny ogród skalny Ewy Witkowskiej-tam tez warto zawitać tylko ta
odległość dla mnie zbyt duża Włodzice Wielkie.

7. Data: 2003-01-13 16:59:03

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

Mała poprawka:

>Pozdrawia z Doliny Pięciu Stawów w Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

... tak jest prawidłowo.

A drzewo rododendronowe widziałeś podczas kwitnienia ?

Pozdrawiam - Jagoda

8. Data: 2003-01-13 17:30:08

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odległość dla mnie zbyt duża Włodzice Wielkie.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

No fakt, połać była. Nazw ogrodów innych nie pamiętam (musiałbym odpisać z
filmu), ale tak pięknych jak u p. Grulicha innych nie było. Były jednak na
tyle ciekawe że warto było je zwiedzić. U Pani Witkowskiej nie byłem bo jadę
tam gdzie mnie biorą. Odbywało się to tak że Towarzystwo Miłośników
Ogrodnictwa z Cieszyna organizowało wyjazd, wszystko załatwiali i tylko
prosili mnie bym jechał z nimi z kamerą, więc jeździłem. Czy zorganizują
wyjazd do Pani Witkowskiej nie wiem. Jak tylko mam czas to jeżdże ze
wszystkimi którzy mnie zapraszają.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

9. Data: 2003-01-13 19:20:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> prosili mnie bym jechał z nimi z kamerą, więc jeździłem. Czy zorganizują
> wyjazd do Pani Witkowskiej nie wiem. Jak tylko mam czas to jeżdże ze

Chciałabym nieśmiało zauważyć, że całkiem niedawno dyskusja była o tym, że
ogród Bogusława to tylko z notatnikiem, aparatem - no a teraz okazuje się,
że i z kamerą można by? :-)))))) Kiedy to spotkanie wiosennie będzie,
kwiecień czy maj?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2003-01-13 22:48:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> [...]
> ogród Bogusława to tylko z notatnikiem, aparatem - no a teraz okazuje się,
> że i z kamerą można by? :-)))))) Kiedy to spotkanie wiosennie będzie,

Maj, maj gdzieś tak na trzy dni żeby można sie było nagadać i poplotkować
co nieco:-)
Pozdrawiam, Bogusław

kora dębu - dla mnie ważne
Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent