czołem w 2000 + przepis ;)

następny wątek »

1. Data: 2000-01-03 07:24:30

Temat: czołem w 2000 + przepis ;)
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam - wszystkiego dobrego w Nowym Roku ( w sumie niby
dlaczego pisze się to z wielkich liter ???:)

Wcześniej zapomniałem dać wam przepis na roladki wołowo wieprzowe z
czosnkiem, papryką i boczkiem - nieomieszkam dziś to zrobić - z przyczyn
obiektywnych później - dla wszystkich odchudzających się ;D

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-03 08:55:02

Temat: Re: czołem w 2000 + przepis ;)
Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez witam wszystkich, a Tobie Ostry w szczegolnosci chcialam
podziekowac za przepis na schabik - wyszedl oczywiscie wspaniale i dzieki
niemu ten rok zapowiada sie biecujaco - w kazdym razie z kulinarnego punktu
widzenia.

Dziex .
Monia

1. Data: 2000-01-03 09:03:10

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scahbik po staropolsku czy pieczony z boczkiem i serem ???

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-03 09:29:45

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zboczkiem i serem - pycha, smakowal nie tylko mnie, ale dzieki niemu
zdobylam uznanie swojej rodziny a co wazniejsze - swojego mezczyzny, ktory
ostatecznie uznał sie za zdobytego - tym bardziej, ze wczesniej uraczylam go
lasagnia wlasnej produkcji .. hmmm pycha...

Prosze o wiecej takich przepisow !!!

1. Data: 2000-01-03 09:32:38

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dziś :))))

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Monia napisał(a) w wiadomości: <84ppsi$vi0$1@news.ipartners.pl>...

1. Data: 2000-01-03 09:58:05

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz w piatek zachwalalam rewelacyjny schabik. Efekt tego taki, ze w sobote
pytano mnie na priva o przepis, oczywiscie cytowalam dokladnie.Pozdowionka.
Ulka

1. Data: 2000-01-03 10:30:16

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wcale mnie to nie dziwi - ja zrobilam dopiero w sobote i dopiero teraz moge
pochwalic sie efektami, pochwalic sie tez moge pysznymi canelloni (mam
nadzieje, ze to sie tak pisze) nadziewanymi farszem z krewetek i
zapiekanych z mozarella..

mmmm.... pycha .....

mm

1. Data: 2000-01-03 12:13:15

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zboczkiem i serem - pycha,

Ja tez robilem, w smaku rzeczywiscie doskonaly (dalem serek Fourm d`Ambert),
tylko zaistnialy pewne klopoty z krojeniem, tzn. na cieplo raczej sie tego
nie da pokroic :)) A i tak pieklem go krocej niz podane 2 godziny.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-03 12:23:26

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech zgadnę - kruszy się ??? :)))
Miałem ten sam problem - zapomniałem podać, że kroić na zimno i zagrzać -
sory

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
<84q3s7$g9m$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2000-01-03 12:30:21

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

E chyba jednak mi się coś potentegowało.................... Przecież tego
nie można odgrzewać w plastrach, bo się ser wytopi :(((( - to krojenie to na
przpis bez sera ;))))

A wracając do schabu to trzeba bardzo ostrym ;) nożem na raczej grube
plastry - mnie w końcu wyszło

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
ostry napisał(a) w wiadomości: <84q4ka$l5a$1@flis.man.torun.pl>...