czunijk deszczu - nawadnianie

1. Data: 2015-05-25 12:23:48

Temat: czunijk deszczu - nawadnianie
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Możecie polecić jakiś czujnik deszczu?
Mam nieodparte wrażenie, że jest to element systemu, który działa bardzo
zawodnie ale może się mylę i są jakieś czujniki, które działają dobrze.
Nie miałem z tym styczności i kompletnie nie wiem co kupić i czy w ogóle
jest sens.
Do podlewania mam trawnik ok. 300m2.
Do tej pory robię włączałem zraszacze ręcznie, chcę jednak kupić
sterownik no i od razu pomyślałem o tym czujniku deszczu ale czy warto?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

2. Data: 2015-05-25 12:40:58

Temat: Re: czunijk deszczu - nawadnianie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 12:23:48 +0200, quent napisał(a):

> [...]
> Do tej pory robię włączałem zraszacze ręcznie, chcę jednak kupić
> sterownik no i od razu pomyślałem o tym czujniku deszczu ale czy warto?

To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy - wystawiam go za okno i od razu
wiem, czy pada.
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

3. Data: 2015-05-25 12:43:21

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-05-25 12:40, Ikselka wrote:

> To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy - wystawiam go za okno i od razu
> wiem, czy pada.

Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi mi o
sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

4. Data: 2015-05-25 12:52:29

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 12:40, Ikselka pisze:
> To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy
Przypomniałaś mi stary dowcip o mężu, który "nie używał" małżonki oraz o
tym, jak teściowa sprawdzała, czy wszystko z nim w porządku.
Jacek

5. Data: 2015-05-25 18:33:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 12:43:21 +0200, quent napisał(a):

> Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi mi o
> sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

A, no to na Twym miejscu bym wobec tego wzięła jeszcze pod uwagę, KTO
podczas Twej nieobecności stwierdzi, czy aby na pewno pompka ma prąd 3-)

6. Data: 2015-05-25 18:47:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"quent" <x...@x...com> wrote in message news:mjuu8e$ck6$1@dont-email.me...
> Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi
> mi o sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

Nie obwiniaj siebie - wszyscy normalni zrozumieli o co pytałeś.

7. Data: 2015-05-25 20:56:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> Przypomniałaś mi stary dowcip o mężu, który "nie używał" małżonki
> oraz o tym, jak teściowa sprawdzała, czy wszystko z nim w porządku.

Musisz go teraz opowiedzieć - wyjścia nie masz :-)

8. Data: 2015-05-25 21:04:18

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 20:56, Pszemol pisze:
> Musisz go teraz opowiedzieć - wyjścia nie masz :-)
http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
-mloda-skarzy.html

9. Data: 2015-05-25 23:51:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 21:04:18 +0200, Jacek napisał(a):

> http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
-mloda-skarzy.html

Bardziej mi się podoba ten:

"Po upojnej przygodzie z piękną dziewczyną młody chłopak wyciąga się na
brzuchu, wyciąga papierosa ze spodni i szuka zapalniczki. Nie może znaleźć,
więc pyta dziewczynę, czy ma jakąś.
- Może jakaś jest w górnej szufladzie? - odpowiedziała.
Otworzył szufladę w szafce przy łóżku i znalazł pudełko leżące wprost na
oprawionej w ramki fotografii jakiegoś mężczyzny.
Oczywiście zmartwił się.
- To twój mąż? - zapytał nerwowo.
- Nie, głupku - odpowiedziała przytulając się do niego.
- Twój chłopak?
- Nie, skąd - odpowiedziała przygryzając jego ucho.
- No to kto? - zapytał zdezorientowany chłopak.
Dziewczyna odpowiedziała spokojnie:
- To ja przed operacją."

10. Data: 2015-05-26 08:08:44

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 23:51, Ikselka pisze:
> Dziewczyna odpowiedziała spokojnie:
> - To ja przed operacją."
Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)
Jacek

Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
Kiełkowanie dyniowatych.
Kilka nowych zdjęć
Jak długo kiełkuje trawa?