czy Jan oszalal ?

1. Data: 2008-04-12 08:47:48

Temat: Re: czy Jan oszalal ?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 12:35,
"Pruss
_" <l...@a...pl> wrote:
> Nie.
> Jan nie oszalał, bo Jan to nie ty, nieprawdaż?

Pewnie, dziecko nie jest jego. Jest moje.

2. Data: 2008-04-12 10:35:53

Temat: czy Jan oszalal ?
Od: "Pruss _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie.
Jan nie oszalał, bo Jan to nie ty, nieprawdaż?

3. Data: 2008-04-12 18:06:06

Od: Me <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 12, 4:47 am, Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> On 12 Kwi, 12:35,

> Pewnie, dziecko nie jest jego. Jest moje.

Przyklad jak on sam nawija i nastraja negatywna atmosfere. To sa
wszystkie jego ksywki.

Temat - tez jego. Zgadnijcie dlaczego. I skoa przychodzi mu do glowy
nabijac sie z ojcowstwa, jakby to byl taki lekki temat. A

4. Data: 2008-09-06 14:21:57

Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Me" <a...@g...com> wrote in message:
> Temat - tez jego. Zgadnijcie dlaczego.