czy byl ktos w Rabce?

1. Data: 2006-01-04 02:34:15

Temat: czy byl ktos w Rabce?
Od: "JMD" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy byl ktos z Was niedawno w Rabce Zdroju? Slyszalam ze ciekawe miejsce dla
dzieci i szukam informacji o noclegach, zabiegach, zabawach, itd. (Moj maly
ma cztery lata i bardzo duzo energii, ale chcemy tez zabrac dziadkow ktorzy
co prawda tez energiczni ale z trudem).

Dzieki
Jolka

2. Data: 2006-01-04 07:34:46

Temat: Re: czy byl ktos w Rabce?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JMD" <j...@p...com> napisał
| Czy byl ktos z Was niedawno w Rabce Zdroju?

wybieramy się do sanatorium w lutym - też jestem ciekawa jak to będzie
wygladało :)
Z rabczańskiej strony to nie wygląda tak tragicznie - o ile ktoś lubi dużo
śniegu ;) Rozrywki kulturalne są, wyciągi narciarskie są, tory saneczkowe
są, Kraków blisko - oby tylko pogoda dopisała :)

--
Kasia + prawie 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

3. Data: 2006-01-05 16:16:30

Od: msz <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

JMD napisał(a):
> [...]
> ma cztery lata i bardzo duzo energii, ale chcemy tez zabrac dziadkow ktorzy
Byłam na przełomie październik/listopad 3 tyg w sanatorium Cegielskiego.
Polecam ze wzgledu na warunki dla dzieci i zabiegi. Minusem jest to, ze
sanatorium to siedlisko wirusow i bakterii, ze wzgledu na duza liczbe
ludzi... ale cos za cos :)
Jesli interesuja Cie jakies szczgoly w cegielskim, to napisz na priv'a.

Pozdrowienia,
Marzena

wysokosc mebli do wzrostu
rękawiczki
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
oddam ciuszki dla dziewczynki na ok.126 cm - wawa