czy czosnek moze zabic?

1. Data: 2004-06-21 12:51:38

Temat: czy czosnek moze zabic?
Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam, bo 3 zabki na raz to jeszcze jest dosc fajnie, ale
wydaje mi sie, ze gdybym zjadl cala glowke to pojawilyby sie jakies dziwne
efekty...

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

2. Data: 2004-06-21 13:00:33

Temat: Re: czy czosnek moze zabic?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wampira.

--
Droga Jolu, jak to sie stalo ze stosujesz ZO od miesiaca a nie wiesz nic o
cholestelorze

3. Data: 2004-06-21 13:11:09

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:

> Tak sie zastanawiam, bo 3 zabki na raz to jeszcze jest dosc fajnie, ale
> wydaje mi sie, ze gdybym zjadl cala glowke to pojawilyby sie jakies
> dziwne efekty...

To w wielu miejscach Europy ludzie by juz dawno wymarli ;)

BTW, po surowym czosnku moze Cie reczywiscie rozbolec zoladek, duszony
czy smazony jest ponoc lepiej strawny.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

4. Data: 2004-06-21 13:57:53

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s(00)mal napisał:

> Tak sie zastanawiam, bo 3 zabki na raz to jeszcze jest dosc fajnie, ale
> wydaje mi sie, ze gdybym zjadl cala glowke to pojawilyby sie jakies
> dziwne efekty...

U otaczajacych Cie osob na pewno... ;-)

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

5. Data: 2004-06-21 15:26:45

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Jolu, jak to sie stalo ze stosujesz ZO od miesiaca a nie wiesz nic o
cholestelorze

nawet po week-end-owym wypoczynku odwagi nie przybylo?

Jurek

zdrowe odżywianie
Jedz tluszcz i chudnij - eBook
Dieta bezweglowodanowa
[DLUGIE] Dr. Ellis - przykladowe menu i produkty i zasady
Nowy serwis www.supersylwetka.pl