czy czujecie...

1. Data: 2002-09-14 22:41:20

Temat: czy czujecie...
Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

...czy czujecie juz jesien i nadciagajace epidemie depresji, przesilen
i smutków?

ja dzis poczulem i az mnie ciarki przechodza na mysl o najblizszych
miesiacach... za tydzien maly wypad w góry - mam nadzieje, ze widok
"piekniejszej strony jesieni" postawi mnie na nogi.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-09-14 22:47:23

Temat: Re: czy czujecie...
Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieje, ze widok
> "piekniejszej strony jesieni" postawi mnie na nogi.

Dla mnie z kolei w jesieni NIE MA czegoś takiego jak "brzydsze strony". Dla
mnie cała jesień jest piękna. Na tym właśnie polega sztuczka. Ja cały czas
stoję na nogach ;-)

1. Data: 2002-09-14 22:55:00

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Sep 2002 00:47:23 +0200, "Silvio Manuel"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Dla mnie z kolei w jesieni NIE MA czegoś takiego jak "brzydsze strony". Dla

brzydsze strony? prosze bardzo - smutek na twarzach bliskich,
zrezygnowanie w slowach przyjaciól, zmeczenie ukochanej osoby
przechodzacej kolejne zapalenie oskrzeli, koniec wakacji, powrót do
obowiazków... dalej wymieniac?

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________

1. Data: 2002-09-14 23:10:21

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrezygnowanie w slowach przyjaciól, zmeczenie ukochanej osoby
> przechodzacej kolejne zapalenie oskrzeli, koniec wakacji, powrót do

Nie ma sensu. Mój stosunek do życia jest optymistyczny ale i surowy. Życie
jest smaczniejsze jeżeli masz do niego respekt. Ale najlepiej smakuje kiedy
jesteś w tym wszystkim optymistą. Nie jestem w swoim optymizmie idiotą ale
kimś kto widzi i czuje te brzydsze strony, które wymieniłeś. U mnie po
prostu nie biorą one góry nad resztą.

1. Data: 2002-09-15 07:34:40

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik [cookie] <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...futuro.pl...

> [...]
> miesiacach... za tydzien maly wypad w góry - mam nadzieje, ze widok
> "piekniejszej strony jesieni" postawi mnie na nogi.

Wyjaśnij mi więc dlaczego mnie jesień pobudza, i wraz z zimą mam więcej
energii do działania, wiecej chęci i wiecej optymizmu? Bo ja nie bardzo
wiem.

Vesemir

ps. Znając mnie to pewnie dlatego ze dobrze na mni działa jak się dołują
inni

1. Data: 2002-09-15 07:36:23

Od: "ponette" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:3d83ba54.9808279@news.futuro.pl...

> [...]
>
> --
> ja tam jeszcze nie czuje jesieni, zyje jeszcze sloncem i usmiechami ludzi
z lata:)...ale zeby jesien byla smutna...hymm..raczej nie..dla mnie sie to
kojarzy z przemysleniami, niekoniecznie smutnymi, poza tym czyz nie jest to
piekna pora roku?? zolto- czerwone liscie pokrywajace ulice...i
dumanie??:-)

pozdr..
ponette

1. Data: 2002-09-15 08:41:47

Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cookie] nadaje:

>...czy czujecie juz jesien i nadciagajace epidemie depresji, przesilen
>i smutków?

Nie.
Jesień to najpiękniejsza pora! Tylko że ludziki zamykają się w domach i
chłepczą bez ustanku tą idiotyczną TV... A wystarczyłoby się przejść po
lesie, tak w nim teraz pięknie; po polach, gdzie włóczą się mgły, zawsze
symbolizujące przejście w inne światy... Usiąść o zmierzchu gdzieś na
skraju i zastanowić się nad sobą, tym, co było, i - co będzie...

--
Brodsky

1. Data: 2002-09-15 08:51:53

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:am0fj6$85q$1@news.tpi.pl...

> [...]
> jesteś w tym wszystkim optymistą. Nie jestem w swoim optymizmie idiotą ale
> kimś kto widzi i czuje te brzydsze strony, które wymieniłeś. U mnie po

Czyli najlepiej olac pogode, zajac sie czyms i ponownie na niebo spojrzec w
kwietniu? :))
Mnie tylko dobijaja zawsze zimowe ciemnosci. Wychodze rano ciemno, wracam o
16tej ciemno, a
czasami dzien tez jest ponury. Jakies sztuczne doswietlanie by sie przydalo
:))

Karolina

1. Data: 2002-09-15 08:57:43

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[cookie]" <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl>
napisał w wiadomości news:3d83ba54.9808279@news.futuro.pl...

> ...czy czujecie juz jesien

Nie wywołuj demonów !

- Piotrek

1. Data: 2002-09-15 09:13:51

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Sep 2002 09:36:23 +0200, "ponette" <p...@w...pl> wrote:

>kojarzy z przemysleniami, niekoniecznie smutnymi, poza tym czyz nie jest to
>piekna pora roku?? zolto- czerwone liscie pokrywajace ulice...i
>dumanie??:-)

zalezy gdzie... u mnie w miescie wczoraj o 14 zrobilo sie ciemno,
przerazliwie ciemno, idealna "czarnosc" chmur, jakby nie bylo to
zjawisko przyrodnicze, ale np. dym z plonacych szybów naftowych... po
czym zaczelo padac i przestalo dzis nad ranem - jest w jesieni wiele
pieknych rzeczy (np. wspomniane góry :) ), ale to, co wczoraj bylo
wystarczyloby na pare miesiecy, az ciarki przechodzily mnie i
wszystkich, którzy to obserwowali... mam nadzieje, ze tegoroczna
jesien nie bedzie wygladala, jak wczorajszy wieczór.

--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64
plus dodatki |___|___|___|_,_|_||___ gg 256967 http://kewkie.net

nieumyslne spowodowanie smierci
Wiem, że NTG, ale gdzie, jak nie tu ?
POP - kurs w Trójmieście