czy istnieje wolność seksualna?

1. Data: 2009-01-20 12:01:50

Temat: czy istnieje wolność seksualna?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bezwarunkowe uleganie "przymusowi kopulacji" w sytuacji seksualnego
[fizycznego] lub innego rodzaju magnetyzmu odczuwanego wobec innej
osoby to przejaw wolności [czy zniewolenia]?

--
CB

2. Data: 2009-01-20 12:11:32

Temat: Re: czy istnieje wolność seksualna?
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Czy bezwarunkowe uleganie "przymusowi kopulacji" w sytuacji seksualnego
> [fizycznego] lub innego rodzaju magnetyzmu odczuwanego wobec innej
> osoby to przejaw wolności [czy zniewolenia]?

http://wiadomosci.onet.pl/1527694,2677,1,my_seksohol
icy,kioskart.html

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

3. Data: 2009-01-20 12:17:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Czy bezwarunkowe uleganie "przymusowi kopulacji" w sytuacji
> seksualnego [fizycznego] lub innego rodzaju magnetyzmu odczuwanego
> wobec innej osoby to przejaw wolności [czy zniewolenia]?

A może teraz ktoś to pytanie przełoży na bardziej neutralną
językowo/pojęciowo wersję? ;)
Nie, mnie się nie chce, chociaż jestem tłumacz.

Saulo

4. Data: 2009-01-20 12:55:17

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 12:17, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> cbnet<c...@n...pl>news:gl4e8q$2rjr$1@news2.ipart
ners.pl

> A może teraz ktoś to pytanie przełoży na bardziej neutralną
> językowo/pojęciowo wersję? ;)

bzykać czy nie bzykać, o to jest pytanie

5. Data: 2009-01-20 13:17:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czujesz że jakaś kobieta wydaje ci się znacznie bliższa i milsza
niż inne, lub gdy uważasz, że jest bardzo atrakcyjna i pociągająca
[dla mężczyzn], oraz wykazuje przy tym pewną otwartość na twoją
osobę, to czy zbliżenie seksualne [za obopólną zgodą] z taką osobą
daje ci poczucie wolności?

--
CB

6. Data: 2009-01-20 13:27:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to będzie jeszcze bardziej zrozumiałe:

Czy uprawianie seksu z przyjaciółką/koleżanką/nieznajomą
dostarcza ci poczucia wolności?

7. Data: 2009-01-20 13:47:50

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 14:27, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Może to będzie jeszcze bardziej zrozumiałe:
>
> Czy uprawianie seksu z przyjaciółką/koleżanką/nieznajomą
> [...]

A co to ma współnego z wolnością? To nawiększy przymus biologiczny
(oprócz głodu).
"Bo największy w tym ambarras, żeby dwoje chciało na raz", oczywiście
w ustawowych granicach.

8. Data: 2009-01-20 14:25:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> [dla mężczyzn], oraz wykazuje przy tym pewną otwartość na twoją
> osobę, to czy zbliżenie seksualne [za obopólną zgodą] z taką osobą

Tak już znacznie lepiej, bo pierwsze pytanie brało pod uwagę taką opcję,
że przymus może dawać poczucie wolności. Hie hie ;)

Ewa

9. Data: 2009-01-20 14:33:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnogość partnerów seksualnych może wzmacniać poczucie własnej
wartości.
Jednak to zależy od podzielanych wartości oraz od poziomu poczucia
własnej wartości.

Czy większa ilość osób do seksu zwiększa poczucie wolności?

Jeśli ktoś tak ma, to niech o tym napisze.
Może michal by się odważył? ;)

--
CB

10. Data: 2009-01-20 14:40:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> [dla mężczyzn], oraz wykazuje przy tym pewną otwartość na twoją
> osobę, to czy zbliżenie seksualne [za obopólną zgodą] z taką osobą

Jeśli to pytanie można w ogóle przetransponować na wersję damską, to
doszłam właśnie do wniosku, że mi nie daje. Bo jako mężatka i niemężatka
czułam ten sam rodzaj "zniewolenia".

Ewa

TO BYŁA WIELKA MILOSC...
KINDER - ZAGRABINY