czy istnieje wolność seksualna?

151. Data: 2009-01-23 14:09:55

Temat: Re: SpoFkanie PSP przy piFie
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:glcit5$suq$2@atlantis.news.neostrada.pl

> Poniosło Was, chłopaki. To tylko tokaj, ale za to - już sobie
> przypomniałam - 36-letni! ;)

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

Saulo

152. Data: 2009-01-23 14:12:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

Oj, jeszcze się trochę wstrzymaj, jakieś 3 miesiące.

Znowuż niezrozumialski? ;)

Ewa

153. Data: 2009-01-23 14:13:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tokaj - o madafaka, jakie to dobre!
> ale taki od baby z piwnicy.

No, przeca z piwnicy XL! ;)

Ewa

154. Data: 2009-01-23 14:16:02

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Oj, jeszcze się trochę wstrzymaj, jakieś 3 miesiące.
>
> Znowuż niezrozumialski? ;)

Nie, tym razem miał być genialski, w każdym razie wyprzedził swój czas o
trzy miesiące :D

Saulo

155. Data: 2009-01-23 14:18:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości:

> Bawi cię ujawnianie tego co ci wyznałem w tajemnicy ? Bawi cię to ? Bawi
> ???

To nie zabawa, a ciężka praca. Tu walczymy z patologiami!... Bez
powodzenia.

michał

156. Data: 2009-01-23 14:29:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Nie, tym razem miał być genialski, w każdym razie wyprzedził swój czas o
> trzy miesiące :D

I tak, niby to mimochodem, publicznie demaskujesz mój wiek? Brzydko. ;)

Ewa

157. Data: 2009-01-23 14:37:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> I tak, niby to mimochodem, publicznie demaskujesz mój wiek? Brzydko.
> ;)

po pierwsze, wydawało mi się, że masz mniej :).
po drugie, nie ma się czego wstydzić.
po trzecie, to ty sama sama się publicznie zdemaskowałaś ;)
po czwarte, jeżeli ktoś tu ostatnio nawiązał do kanałów komunikacji spoza
psp, to nie byłem to ja
cebedeo

saulo

158. Data: 2009-01-23 14:44:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Oj, jeszcze się trochę wstrzymaj, jakieś 3 miesiące.
[...]

Zaraz, zaraz, "jakieś 3 miesiące"? Którego dokładnie?
Ja też mam urodziny za jakieś trzy miesiące.

Saulo

159. Data: 2009-01-23 14:45:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> po pierwsze, wydawało mi się, że masz mniej :).

No niemożliwe, w końcu ten temat już był tu kiedyś poruszany z niejakim
CeBe i wtedy się doskonale orientowałeś, ile kto ma lat. :)

> po drugie, nie ma się czego wstydzić.

Nie wstydzę się, trochę żartowałam.

> po trzecie, to ty sama sama się publicznie zdemaskowałaś ;)

Eh, wreszcie się Bluzgacz dowie ;)

> po czwarte, jeżeli ktoś tu ostatnio nawiązał do kanałów komunikacji
> spoza psp, to nie byłem to ja
> cebedeo

Never mind

Ewa

160. Data: 2009-01-23 14:47:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> No niemożliwe, w końcu ten temat już był tu kiedyś poruszany z
> niejakim CeBe i wtedy się doskonale orientowałeś, ile kto ma lat. :)
[...]

Krótka pamięć, coraz krótsza.

Saulo

TO BYŁA WIELKA MILOSC...