czy jestem moze chory na borelioze?

21. Data: 2007-09-17 10:02:18

Temat: Re: czy jestem moze chory na borelioze?
Od: "JS (Charles Kinbote)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mówię tutaj o moim przypadku, nie jego - jeśli nie mam fałszywie pozytywnego
> wyniku ani blizny serologicznej (czy jak tam się to nazywa), to jest to
> dłuuuga infekcja, z bogactwem paskudztwa wszędzie rozsianego. U niego
> oczywiście herksa być nie może.
>
> Ogólna zasada jest taka (przy starych infekcjach) - nie ma herksa, nie ma
> choroby. Jeśli bakterie obumrą w dużych ilościach, herx zawsze wystąpi, nie
> ma bata. Wyjaśniam że piszę to dla j.s. bo Ty jak widzę znasz się na tym
> trochę :D

A ja....
W weekend czylem sie fizycznie ok - wszystkie drobne objawy jakie mialem
wczesniej, typu klucia i cierpniecia, nie występowaly - samopoczucie
fizyczne zupelnie dobre - (tylko ciągle drobne jakby problemy z ukladem
krazenia, np lekko obrzmiale nogi w kostack, rowniez moja fujarka
ostatnio cos jakby slabiej reaguje (na mentalne polecenia)) - uznalem
w obliczu tego ze nie jestem chory na borelkę - wsciekam sie tylko na tę
klinikę LIM ktora buchnela jak sie wydaje kompletnie bzdurne badanie i do
tego wprowadzajace w błąd badanie (przypominam ze tak mowi tez moj lekarz)
- powinni mi oddac pieniadze - 200 zet to sporo kasy - a to co oni mi za to
dali nijak mi sie nie przydalo i jest najpewniej kompletnym bublem - powiini
IMO oddac pieniadze nie tylko mi ale wszystkim od ktorych je wyciagają.

JS