czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?

1. Data: 2000-08-03 11:41:36

Temat: czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, bo ja nie widzę żadnego postu.

Majka

2. Data: 2000-08-03 11:42:52

Temat: Re: czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:
> Jak w temacie, bo ja nie widzę żadnego postu.

Boguslaw Radzimierski o 9:46 i 10:01 oraz Dorota Nowicka o 10:23

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-08-03 12:11:52

Temat: Odp: czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:QTci5.11108$c...@n...tpnet.pl...
> Jak w temacie, bo ja nie widzę żadnego postu.
>
> Majka
Też od trzech godzin zastanawiam się co się dzieje, że nie przychodzą
wiadomości na grupę.
Już myślałam, że wszyscy grupowicze wyjechali na urlop, albo do ogrodu
Radzimirskiach.:)))
Ciekawa jestem czy będą do odzyskania te posty pisane, a nie pojawiające się
na grupie.
Pozdrawiam Krystyna.

4. Data: 2000-08-03 12:52:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Boguslaw Radzimierski o 9:46 i 10:01 oraz Dorota Nowicka o 10:23
>
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysiek Koterba

U mnie tych postów nie widać
Krystyna

5. Data: 2000-08-03 13:52:49

Temat: Re: Odp: czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> U mnie tych postów nie widać

Nie wiem, czy bardzo Cie pociesze, ale u mnie tez nic nie widac -
ostatni mam z godz. 8:03, a pozniej dopiero ten Twoj.

Pozdrawiam,
robal.

PS. A grupniki sie dziwili, ze mi cos "znika", ze nie widze czesto nawet
moich lwasnych postow :)

6. Data: 2000-08-03 14:25:11

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jest rzeczywiście coś dziwnego bo dopiero dzisiaj pokazało mi sie kilka
listow pisanych 29.06., ktorych wczesniej nie było.
Pewnie znowu jakies krasnoludki ( nie mylić z KRASNALAMI ) zrobiły coś z
mlekiem!
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

7. Data: 2000-08-03 15:15:24

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie podobnie jak u Majki ..... brak Bogusia, brak Doroty, innych też
(:-(( Czy one mi kiedykolwiek wejdą na listę?

Pozdrawiam - Jagoda

8. Data: 2000-08-04 08:25:10

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> Jak w temacie, bo ja nie widzę żadnego postu.

A czy na inych grupach masz tak samo (ja na pozostalych tez nie widze z
tegho czasu zadnych postow).

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2000-08-11 09:21:33

Temat: Klopoty z poczta, bylo: czy ktoś coś pisał po godz.8.57 ?
Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezadowolonych z serwerow newsowych zapraszam do korzystania z nowego
(wlasnie testowanego - nie ma do niego linku ze strony glownej) forum
dyskusyjnego na WWW (http://www.iko.pl/fdiko/fdiko.pl ). Tam mozna zostawiac
informacje np. co do ewentualnego spotkania bez obawy, ze newsy nie dochodza
itp.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

krycha <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Radzimirskiach.:)))
> Ciekawa jestem czy będą do odzyskania te posty pisane, a nie pojawiające

pękanie kory na jabłoni
wszystko sie wydało Bogu R.
ukorzenianie liściastych
kwitnący hiacynt wodny