czy ktos uzywal pilarki oleo-mac???

1. Data: 2007-02-12 09:01:09

Temat: czy ktos uzywal pilarki oleo-mac???
Od: "Krizzz" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
zamierzam kupic pilarke spalinowa do ogrodu, sadu (ale nie jakies hurtowe
wycinanie drzew - choc pewnie jakąś stara jabłonke czy sliwe bym wyciał) - i
generalnie juz sie decydowalem na malego stihla (ms 170 -1,8 konia) ale
wide, ze w tej samej cenie (7 stów) mozna tez kupic oleo-mac wlasnie - model
937 (2,2 KM).
i tu pojawia sie prosba do ew. uzytkownikow tej marki o pare uwag i
komentarzy - warto kupic tego włocha czy jednak pozostac przy sparwdoznej
solidnosci stihla, aczkolwiek o nizszych parametrach???
z gory dzieki za konstruktywne uwagi

2. Data: 2007-02-12 22:22:36

Temat: Re: czy ktos uzywal pilarki oleo-mac???
Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krizzz" <k...@v...pl> napisał
> [...]
> komentarzy - warto kupic tego włocha czy jednak pozostac przy sparwdoznej
> solidnosci stihla, aczkolwiek o nizszych parametrach???

Pozostał bym przy Sthilu, wypróbowana marka,
miałem kilka wynalazków do pracy , wszystkie padły , Sthil dalej sobie
radzi.
Pozdr.

Sadzenie bluszczu?
Wierzba energetyczna
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Szukam fasoli
Po Rospudzie????