czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?

1. Data: 2004-10-30 08:45:17

Temat: czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?
Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie wlasnie pytanie, poniewaz ostatnio uslyszalam iz przepisy sie
zminily i ni ema juz wacle wymogu, ze jak sie wyprowadzamy (mieszkanie
wlasnosciowe) kuchenka musi zostac
jak to jest? prawda czy fałsz?
ale jestem bardzo ciekawa

pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-10-31 22:45:10

Temat: Re: czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Oct 2004 10:45:17 +0200 I had a dream that Asioczek
> mam takie wlasnie pytanie, poniewaz ostatnio uslyszalam iz przepisy sie
> zminily i ni ema juz wacle wymogu, ze jak sie wyprowadzamy (mieszkanie
> [...]

Na pewno pytasz o własnościowe? Bo wtedy to pytanie bez sensu raczej...
A w spółdzielczym musisz zostawić kuchenkę i piecyk gazowy.

1. Data: 2004-11-01 12:32:30

Od: "Marek" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> Na pewno pytasz o własnościowe? Bo wtedy to pytanie bez sensu
raczej...
> A w spółdzielczym musisz zostawić kuchenkę i piecyk gazowy.

Nie bylbym tego taki pewny.
Ja akurat szukam mieszkania spoldzielczego. Na trzy mieszkania, dwa nie
mialy kuchenki.

Marek

1. Data: 2004-11-01 15:26:33

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie bylbym tego taki pewny.
> Ja akurat szukam mieszkania spoldzielczego. Na trzy mieszkania, dwa nie
> mialy kuchenki.

..a po co Ci stara zdezelowana kuchenka? Przecież nowej nikt nie zostawi.
Pzdr

1. Data: 2004-11-03 14:57:35

Od: "Marek" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości

> ..a po co Ci stara zdezelowana kuchenka? Przecież nowej nikt nie
zostawi.

Ja tylko odpowiedzialem na pytanie.

-- Marek --

Podgrzewacz PG-6