czy moze mi ktos poradzic?

1. Data: 2005-03-28 00:29:33

Temat: czy moze mi ktos poradzic?
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl> napisał(a):

> ... za to rozwiń proszę wątek homoseksualizmu.
> Co o nich myślisz ? Nie lubisz homoseksualistów ?
> A może ich miłujesz ?
> Któreś z dwojga, czy oba naraz ?

Papieza nie ruszam, tak sobie tylko dywaguje skadinad porzadny facet tylko
zbyt tolerancyjny dla pedofilow.

Jesli zas chodzi o gejow, nic do nich nie mam i mam nawet serdecznego
przyjaciela geja. Tacy sie urodzili i tacy sa, nikt i nic nie moze tego
zmienic.

Czy moze mi ktos pomoc co zrobic bo nie moge nic pisac, za kazdym razem
ukazuje sie ten sam watek zamiast nowego. Co zrobic.?

1. Data: 2005-03-28 00:48:55

Temat: Re: czy moze mi ktos poradzic?
Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):

> Tacy sie urodzili i tacy sa, nikt i nic nie moze tego zmienic.

Wkurwiają mnie nieludzko takie pseudo intelektualne osóbki jak ty. Sąsiadka
tak powiedziała, czy może pani sprzedawczyni kiedy rozmawialiście na temat
bananów i nagle weszliście na temat pedałów? Nie masz racji tak mówiąc, a
mówisz tak dlatego żeby pokazać że się znasz.

--
Tym razem nie wytnij mojej sygnatury, niech będzie!

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-28 01:13:55

Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój <o...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> bananów i nagle weszliście na temat pedałów? Nie masz racji tak mówiąc, a
> mówisz tak dlatego żeby pokazać że się znasz.

Czekaj, czekaj bo nie moge nic zrozumiec o co ciebie idzie. Mnie nie
przeszkadzaja geje i juz. Powiedz jasno i wyraznie co oni maja zrobic jesli
nie pociaga ich plec przeciwna? Tacy sie urodzili.

1. Data: 2005-03-28 01:19:06

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@W...gazeta.pl napisał(a):

> Tacy sie urodzili.

Wymiękam.. kurwa groch o ścianę, ale to nic.

--
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!!!

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-28 01:37:06

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@W...gazeta.pl napisał(a):

> Tacy sie urodzili.

Wymiękam.. kurwa jak grochem o ścianę, ale to nic.

--
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!!!

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-28 01:57:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Jesli zas chodzi o gejow, nic do nich nie mam i mam nawet serdecznego
> przyjaciela geja. Tacy sie urodzili i tacy sa, nikt i nic nie moze tego
> zmienic.

Ruchal Cie?

> Czy moze mi ktos pomoc co zrobic bo nie moge nic pisac, za kazdym razem
> ukazuje sie ten sam watek zamiast nowego. Co zrobic.?

Tepa cipa, teraz sie nie dziwie dlaczego masz przyjaciol pedalow...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-03-28 02:38:11

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
>
> Ruchal Cie?

> Tepa cipa, teraz sie nie dziwie dlaczego masz przyjaciol pedalow...

Tobie nie odpowiadam ale tym razem zrobie wyjatek szczeniaku. Po pierwsze nie
podobaja mi sie geje tylko jestem cywilizowanym czlowiekiem i przyjmuje do
wiadomosci ze istnieja i tacy ludzie jak istnieje pies i kot. To z kim
sypiam to moja prywatna sprawa polski koltunie. Po trzecie cwaniaczku ja juz
moj problem jak widac usunelam a co ty bys zrobil w takiej sytuacji?
Odpowiedz jasno i przejrzyscie. Napewno nie wiesz. Mam przyjaciol gejow i sa
sto razy wiecej warci niz ty a w lozko im nie zagladam bo to nie moja sprawa.
Panimajesz kundlu?

1. Data: 2005-03-28 02:38:49

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-28 06:10:47

Od: gazebo <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój wrote:

> Wymiękam.. kurwa jak grochem o ścianę, ale to nic.

moglbys przyblizyc
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-03-28 13:43:16

Od: "Nikt" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Redart <r...@o...pl> napisał(a):
>
> Papieza nie ruszam, tak sobie tylko dywaguje skadinad porzadny facet tylko
> zbyt tolerancyjny dla pedofilow.

Ja papieża też nie ruszam. Ale co do pedofilów to mam troszeczke inne
zdanie.

Powinno sie tych skurwysynów wieszać za jaja aż im kurwa sie urwą, potem
powiesić za ręce, niech sie skurwiel wykrwawia w męczarniach na śmierć, a w
między czasie popracować nad nim z palnikiem i cęgami. I po takim
przedstawieniu już żadna pierdolona pedofilska kurwa nie ruszyła by
dzieciaka.

urwanie głowy - moja historia
Witam
zaborcza, zazdrosna... tesciowa
Jak odzyskac zaufanie? Prosze pomozcie!!!
Daria - zostaw papieża ...