czy mozna mrozic wątróbkę drobiową?

1. Data: 2004-02-03 08:43:29

Temat: czy mozna mrozic wątróbkę drobiową?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.
pomóżcie
p.

1. Data: 2004-02-03 08:52:13

Temat: Re: czy mozna mrozic wątróbkę drobiową?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bvnn0g$hbn$1@absinth.dialog.net.pl...
> jak w temacie.
> pomóżcie

Mrozić to i owszem można tylko zjeść to po odmrożeniu to
chiiiba nie!
;-)))
Przed też ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-02-03 08:56:50

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:
> jak w temacie.
> pomóżcie
> p.

mozna, moja siedzi w zamrazalniku od 1.5 miesiaca, dobrze ze
przypomnialas ;)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-02-03 08:59:31

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozna, moja siedzi w zamrazalniku od 1.5 miesiaca, dobrze ze
> przypomnialas ;)
>
> to super,dzieki ,juz wrzuciłam do zamrazalnika
pzdr.
p.

1. Data: 2004-02-03 09:09:05

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 3 Feb 2004 09:43:29 +0100, na pl.rec.kuchnia, pamana napisał(a):

> jak w temacie.
> pomóżcie

Można. Jedynie nigdy nie rozmrażam jej w wodzie. Trzeba więc wyjąć
odpowiednio wcześnie przed użyciem, żeby zdążyła sama się rozmrozić.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-02-03 09:19:09

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl>

Można, tylko po co?
A nie lepiej od razu wyrzucić? Mniej to będzie kosztowało.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2004-02-03 09:41:06

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można, tylko po co?
> A nie lepiej od razu wyrzucić? Mniej to będzie kosztowało.
> ;-)

nie prosiłam o rade gdzie wrzucic i czy wyrzuci tylko pytałam o knkretną
sprawe wiec takie uwagi prosze zachowac dla siebie
p.>

1. Data: 2004-02-03 10:36:08

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie prosiłam o rade gdzie wrzucic i czy wyrzuci tylko pytałam o
knkretną

Masz rację, niepotrzebnie sie zagalopowałem (ale odniosłem wrażenie, że
potem będziesz chciała ja zjeść), wybacz. Ale być może jeszcze będziesz
miała okazje zadać to pytanie.
;-)

> sprawe wiec takie uwagi prosze zachowac dla siebie

Zapamiętam to sobie i ten ton również.
Swoją drogą skoro pytasz na publicznej grupie to licz się z różnymi
odpowiedziami.
Miałem powód przypuszczać, że nie znasz odpowiedzi skoro pytasz.
Prawidłowa odpowiedź na twoje pytanie brzmi: MOŻNA.
Tylko nadal nie wiem po co?
:-)))

Dowiedz się, ze:
mrożenie spełnia swoją rolę tylko wówczas, gdy jest przeprowadzone
bardzo szybko szczególnie w zakresie temperatur od -2 do -5oC, co
zapobiega tworzeniu się dużych kryształów lodu niszczących ściany
komórek oraz lodu międzykomórkowego wpływającego ujemnie na strukturę
produktu.

Drobiowa wątróbka jest bardzo delikatna i jeśli masz kiepska lodówkę to
po rozmrożeniu otrzymasz galaretowatą masę. Można mrozić wątróbkę z
dużych zwierząt bo jest bardziej odporna.

Ja nie mrożę wątróbki drobiowej mimo iż mam dobrą lodówkę.
A dlaczego? odpowiedzi udzielę jedynie na konkretne pytanie.
;-)

Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-02-04 13:20:56

Od: "Lidka i Tadek" <tadek13@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> jak w temacie.

W moim miescie (w Realu) nawet mozna kupic zamrozona watrobke, tak jak i
inne podroby kurczecie.
Pozdrawiam
Lidka

Ziemniaki