czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło??

1. Data: 2004-02-22 16:09:42

Temat: czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło??
Od: "miilekk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wiec mozna?? BIORE NA GARDŁO HASCO SEPT ( TO NIE ANTYBIOTYK) I NIE WIEM CZY
MOGE PIC ALKOHOL?

2. Data: 2004-02-22 16:52:21

Temat: Re: czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło??
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 6...@n...onet.pl ,
której nadawcą było miilekk <m...@o...pl> zostało napisane:

> a wiec mozna?? BIORE NA GARDŁO HASCO SEPT ( TO NIE ANTYBIOTYK) I NIE
> WIEM CZY MOGE PIC ALKOHOL?

nie mozesz bo alkohol jest niezdrowy

mspanc

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-02-22 17:00:25

Od: "involve" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mozesz bo alkohol jest niezdrowy

Ale na coś trzeba umrzeć wkońcu...!

Pozdr.

4. Data: 2004-02-22 17:19:22

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
Zamiast leku na gardlo strzel sobie grzanca.

5. Data: 2004-02-22 18:12:10

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <s...@o...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<c1amoj$or0$1@news.onet.pl> datowanej nie 22. lutego 2004 17:52:

> nie mozesz bo alkohol jest niezdrowy

Oddychanie w mieście również.

Pzdr,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

6. Data: 2004-02-22 19:30:42

Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze znaczenie ma to, jaki jest to lek. Proponuje poczytać ulotkę
zamieszczoną do leku. Jeśli polączenie danego leku z alkoholem w jakims
sensie zagraża, zawsze jest to zawarte w treści ulotki, najcześciej jako
ostrzeżenie.

kffiat

7. Data: 2004-02-23 12:15:28

Temat: Re: czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło?? - OT
Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamieszczoną do leku. Jeśli polączenie danego leku z alkoholem w jakims
> sensie zagraża, zawsze jest to zawarte w treści ulotki, najcześciej jako

Trochę OT ale...

Miałem okazję posłuchać wykładu prof. Wiąckowskiego z Kielc (tego od
ekologii), który między innymi powiedział, że coraz więcej "w świecie" mówi
się na temat interakcji _pomiędzy_ lekami a żywnością (nie tylko alkoholami
;-) ). Spotkaliście siem już z czymś takim ?

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2004-02-23 12:22:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-02-23 12:51:44

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się na temat interakcji _pomiędzy_ lekami a żywnością (nie tylko
alkoholami
> ;-) ). Spotkaliście siem już z czymś takim ?

np. tluszcze i alkohol - znane jest bardzo szeroko
tetracykliny i mleko
pokarmy zmieniajace pH tresci zoladkowej
tluszcze i leki rozpuszczalne w tluszczach
w ogole spozycie posilku i np. fosfoniany
jest tego duzo...

Bielactwo a wybielenie skóry
hemoroidy
spuchniete oczy