czy na to można dostać rentę ?

1. Data: 2006-03-09 05:12:38

Temat: czy na to można dostać rentę ?
Od: M <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można dostać rentę jeśli się jest impotentem ? No bo za brak cewki
dostaje się parę procent niepełnosprawności.

2. Data: 2006-03-09 09:31:18

Temat: Re: czy na to można dostać rentę ?
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M"
> Czy można dostać rentę jeśli się jest impotentem ? No bo za brak cewki
> dostaje się parę procent niepełnosprawności.

Za sama impotencje to raczej nie bo w zaden sposob nieogranicza ona
fizycznej ani psychicznej zdolnosci do pracy. Chyba, ze jest ona wynikiem
jakiejs choroby lub wady rozwojowej, ale wtedy podstawa otrzymania renty
jest moze byc ta choroba, a nie sama impotencja.

Leszek

3. Data: 2006-03-09 10:21:10

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak wykonywal zawod zigolaka :-)

4. Data: 2006-03-09 11:07:31

Od: Arkadiusz&Zieliński <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl>

>A jak wykonywal zawod zigolaka :-)
>========

to faktycznie ma problem ;-)
chyba bedzie musial zmienic zawod ;-)

5. Data: 2006-03-09 13:49:11

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz&Zieliński" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl>

> to faktycznie ma problem ;-)
> chyba bedzie musial zmienic zawod ;-)

Są przecież wszczepiane protezki. Dzięki takiej protezie
organ może non-stop być gotowy do pracy.

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.za.pl

6. Data: 2006-03-09 14:32:29

Od: Arkadiusz&Zieliński <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl>
Użytkownik "Arkadiusz&Zieliński" <a...@w...pl>
> Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl>

>Są przecież wszczepiane protezki. Dzięki takiej protezie
>organ może non-stop być gotowy do pracy.

no tak.... ale to juz nie to co orginal
dodatkowo tracisz caly efekt :-)

7. Data: 2006-03-09 17:48:58

Temat: Re: czy na to mo?na dostaae rent? ?
Od: M <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za sama impotencje to raczej nie bo w zaden sposob nieogranicza ona
> fizycznej ani psychicznej zdolnosci do pracy.

To znaczy że jak ktoś, szczególnie młody, ma zerowe życie płciowe to to
nie pogarsza jego możliwości (czytaj chęci) wykonywania pracy ?

8. Data: 2006-03-10 06:14:28

Temat: Re: czy na to mo?na dostaa rente ?
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M"
> To znaczy że jak ktoś, szczególnie młody, ma zerowe życie płciowe to to
> nie pogarsza jego możliwości (czytaj chęci) wykonywania pracy ?

Fizycznych mozliwosci na pewno nie, a chec do pracy kwestia indywidualna. Ja
musialem sie przyzwyczaic do tak duzych czysto fizycznych ograniczen
mozliwosci wykonywania jakiejkolwiek pracy, przy ktorych zerowe zycie
plciowe to nieistotny margines.

Leszek

9. Data: 2006-03-10 06:28:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> To znaczy że jak ktoś, szczególnie młody, ma zerowe życie płciowe to
> to nie pogarsza jego możliwości (czytaj chęci) wykonywania pracy ?
--------------------------
Panie M,

Zmień kodowanie z utf-8 na dozwolone na grupach usenetowych, to po pierwsze.
Po wtóre renta nie bywa przyznawa za brak chęci do pracy, ale w związku z
psycho-fizycznymi ograniczeniami do jej wykonywania. Ponadto: życie płciowe
ma się nijak do problemu wykonywania pracy, natomiast istnienie lub
całkowity brak popędu płciowego owszem ma. Pozostaje wszakże pytanie: czy
ograniczenie potencjalnych możliwości wykonywania pracy z powodu braku
potencjału płciowego jest wystarczające do uzyskania orzeczenia o stopniu
ograniczenia do wykonywania pracy w ogólności. Sądzę, że nie wystarczyłaby w
tym przypadku zwykła opinia lekarska, a potrzebne byłoby uzasadnienie
naukowe.
Sytuacja paskudna i wątpię czy ktokolwiek z grupy mógłby wydać wiążącą
opinię. Jedyny pozytywny element opisanej sytuacji, który mi się nasuwa, to
brak chęci do molestowania seksualnego ewentualnych partnerów w miejscu
pracy.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

10. Data: 2006-03-10 08:19:18

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-03-09 06:12, użytkowniczka/użytkownik M napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Czy można dostać rentę jeśli się jest impotentem ? No bo za brak cewki
> dostaje się parę procent niepełnosprawności.

Ludzie toć troll najczystszej krwi, nie karmcie go, no chyba lubicie
taką zwierzynę dokarmiać ;p

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Orzecznie o stopniu niepełnosprawności i związany z nim zasiłek pielęgnacyjny
Orzeczenie o stopniu niepełnosprawno
Orzeczenie o stopniu niepełnosprawno
wiadomosci z Turynu
moze kogos zainteresuje