czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?

1. Data: 2009-04-07 12:50:37

Temat: czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W instrukcji lodowki (okolo poltoraroczna) pisze ze nie nalezy jej
rozmrazac, urzadzenie samo wykonuje wszystkie czynnosci niezbedne do
pracy. Jednak zauwazylem ze od paru tygodni lodowka nie chlodzi juz
tak dobrze jak wczesniej (na pewno nie jest to wina wiosny) i na
tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z
lodowkami starego typu?

2. Data: 2009-04-07 13:43:28

Temat: Re: czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...

wszystko zalezy od lodowki, mam samsunga side by side, trzeci rok jej leci i nie
byla odmrazana ani razu, w tych lodowkach montowana jest calkiem niezla grzalka
:) ktora zdecydowanie lepiej i miejscowo odmraza to, na co ty musialbys
zmarnowac caly dzien, trzymajac lodowke otwarta, a woda splywa do specjalnej
rynienki skad normalnie paruje

jesli zauwazyles jakies odstepstwa od normy, to byc moze oznacza jakas awarie

3. Data: 2009-04-07 17:35:04

Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
> jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z

Moze uszczelka drzwi nie przylega dobrze - obejrzyj, przemyj

MaW

4. Data: 2009-04-07 19:46:27

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Mamut pisze:
> [...]
> tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
> jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z

ja sie moze troszke podepne z pytaniem
czy to co jest na tym zdjeciu
http://img22.imageshack.us/img22/7703/dsc00025xk.jpg
powinno byc zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko
do transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

Sierp

5. Data: 2009-04-08 06:35:37

Od: Łukasz <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" napisał w wiadomości

> [...]
> powinno byc zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko do
> transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

Witam
Jeżeli dobrze widze to jest to na drzwiczkach od zamrażalnika i zabezpiecza
drzwi na czas transportu więc możesz spokojnie odkleic.

6. Data: 2009-04-08 07:13:03

Od: "Witos" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com>

>W instrukcji lodowki (okolo poltoraroczna) pisze

Mamut: "jest napisane", "jest napisane", a nie: "pisze"

Ufam, ze Mamut zakonczyl edukacje przynajmniej
na poziomie szkoly podstawowej ?

Witos

7. Data: 2009-04-08 08:41:21

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witos" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com>

> Mamut: "jest napisane", "jest napisane", a nie: "pisze"
>
> Ufam, ze Mamut zakonczyl edukacje przynajmniej
> na poziomie szkoly podstawowej ?
>
> Witos
Witos zaś, mimo że chłopek-roztropek, to w połowie gramotny. a dlatego w
połowie, bo wpier... się z nieistotnymi dla wątku uwagami. zjazd do stodoły,
na siano i dalej wertuj słowniki poprawnej polszczyzny!

Piotr

8. Data: 2009-04-08 16:33:37

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 07 Apr 2009 21:46:27 +0200, osobnik zwany Sierp
wystukał:

> [...]
> zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko do
> transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

na oko to jest zabezpieczenie narożnika. CZyli tylko do transportu.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2009-04-10 22:37:30

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Witos zaś, mimo że chłopek-roztropek, to w połowie gramotny. a dlatego w
> połowie, bo wpier...

Człowieczku - jeśli satysfakcjonują cię wypowiedzi w stylu "Kali kochać
krowa" to sam jesteś ćwierć-gramotny.
Normalny człowiek umie poprawnie mówić we własnym języku.

10. Data: 2009-04-11 09:20:32

Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Człowieczku - jeśli satysfakcjonują cię wypowiedzi w stylu "Kali kochać
> krowa" to sam jesteś ćwierć-gramotny.
> Normalny człowiek umie poprawnie mówić we własnym języku.

zawsze fascynowali mnie ludzie którzy 99% czasu poswiecają na analize
poprawności zdania a 1% na jego treść.
Ciekawe musi się z kimś takim rozmawiać i ogolnie żyć. Warto się
jednak czasem zastanowić i może dojdzie się do wniosku, że innym
ludziom w życiu zależy też na innych rzeczach.

czym obsadzić skarpę?
metalowy włącznik światła uziemienie
SYFIARZ
podłączenie kuchenki gazowej