czy o NLP to prawda???

1. Data: 2001-09-02 20:05:23

Temat: czy o NLP to prawda???
Od: <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy metody NLP rzeczywiscie skutkuja??czy moze jest to kolejna "supermetoda"
poznawania siebie i innych ??
***prosze tylko osoby ktore doswiadczyly skutkow NLP (wiec ich zdanie sie dla
mnie najbardziej liczy) o komentarz
***jesli to prawda to prosze o namiary na jakies kursy albo szkolenia

Pakuszka
i...@g...pl

1. Data: 2001-09-03 05:44:45

Temat: Re: czy o NLP to prawda???
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@n...onet.pl>, i...@g...pl
says...
> czy metody NLP rzeczywiscie skutkuja??czy moze jest to kolejna "supermetoda"
> poznawania siebie i innych ??

Zaczinjmy od tego ze nie jest to zadna "supermetoda". To zwykla rzecz z
tym ze robiona najczesciej przez osoby o stosunkowo malej wiedzy
(wymagania na zostanie MOP-em co do wyksztalcenia sa zadne). Metoda
pochodzi, jest odgalezieniem, szkoly Ericksona.
Z pewnych wzgledow uwaza sie ja za niebezpieczna i obecnie jesli chodzi o
rozwoj jest w fazie schylku albo najwyzej stagnacji.
> ***prosze tylko osoby ktore doswiadczyly skutkow NLP (wiec ich zdanie sie dla
> mnie najbardziej liczy) o komentarz

A co bys chcial wiedziec subiektywnego? Przeciez dla ciebie to bedzie
mialo z definicji mniejsza wartosc?

> ***jesli to prawda to prosze o namiary na jakies kursy albo szkolenia

Jest pelno (daj w wyszukiwarce haslo NLP) ale jest to nie tanie.

1. Data: 2001-09-03 11:02:02

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Metoda
> pochodzi, jest odgalezieniem, szkoly Ericksona.

A wskaz jakies zwiazki NLP ze szkola Eriksona, bo na pierwszy rzut oka nie
widze zadnego.

> Z pewnych wzgledow uwaza sie ja za niebezpieczna i obecnie jesli chodzi o
> rozwoj jest w fazie schylku albo najwyzej stagnacji.

Gdzie tkwia te niebezpieczenstwa?
Wskaz np. w jakim stopniu zmienila sie idea terapii behawioralnej? Wlaczono
do niej dodatkowe narzedzia, jak np. rzeczywistosc wirtualna, ale czy to
znaczy, ze sam pomysl jest przestarzaly?

A. S.

1. Data: 2001-09-04 06:02:33

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9mvns7$abh$1@news.tpi.pl>, p...@p...onet.pl says...

> A wskaz jakies zwiazki NLP ze szkola Eriksona, bo na pierwszy rzut oka nie
> widze zadnego.

Tak to gdzies czytalem w historii. Moze chodzi o podobne "objawowe"
podejscie. Nie wiem - to dla mnie tylko historia.

> Gdzie tkwia te niebezpieczenstwa?

A czy ja to wymyslilem? Napisalem "uwaza sie" gdyz czytalem kilka
doniesien z zza zielonej granicy ze tam sie od tego odchodzi (byly nurty
przeciez optujace za uzywaniem jej w szkolnictwie) uwazajac to za
niebezpieczne.

> Wskaz np. w jakim stopniu zmienila sie idea terapii behawioralnej? Wlaczono
> do niej dodatkowe narzedzia, jak np. rzeczywistosc wirtualna, ale czy to
> znaczy, ze sam pomysl jest przestarzaly?

Z tego co zalapalem z tych opracowan wynika ze NLP po prostu przeszlo juz
przez swoj wiek szczeniecy i nie aplikuje sie tego kazdemu. To wszytko.

Poznać siebie
Latarka psychiczna
Autosugestia dobra na wszystko :)
**** ZNALAZLEM FOTO (TURBOSA) ****